feed Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Driver å klokker litt for meg selv og kom til å tenke på hva default volt på ram og cpu er da jeg fikk error i Prime95, men fortsatt ikke merka noe ustabiliteter i windows. Volt på cpu og minne står nå på auto. Ser i Cpu-z at volten på cpu varierer fra 1.585 til 1.616. Dimm volten finner jeg ikke uten å restarte til bios. Jeg har følgende: Cpu: P4 2.4 Ghz @ 3.3 (M0 steppinga) Ram: GeIL Golden Dragon PC4000 500MHz Dual Channel DDR (2x512mb) -på et Asus P4C800-e deluxe Prøvde på 3.4 Ghz, da fikk jeg blåskjerm da jeg kom inn i windows. Kjører vanlig luftkjøling, men ligger faktisk i dette øyeblikk på 24C. Sitter å skriver her -og hører musikk. Kanskje litt kaldt i rommet.. Tenker å sette vcore og vdimm litt høyrere enn default for å sjekke om det funka på 3.4 da. Endret 25. januar 2004 av feed Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 CPU Vcore er 1.525V og DDR er 2.55V. Min GEIL ram liker i vært fall høy V for å funke på 250FSB >. Kjører den på 2.85V. Så lenge du ikke går over 1.7V på CPU skulle det ikke være noen fare. Men sjekk temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå