Gå til innhold

stemmer dette som skrives?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder produkterfaringene må man hele tiden vurdere i hvor stor grad den som skriver vet hva han snakker om. I akkurat dette tilfellet ville jeg vurdert troverdigheten som svært svært liten. Jeg avstår fra å fortelle hvorfor, da jeg går ut fra at de fleste forstår hva jeg snakker om.

Endret av aschj
Lenke til kommentar

Det er jo fryktelig usaklig da, gi et FX 5700 max karakter i ytelse/pris og kvalitet? please... Det skal jo sies at et FX5700 gir mye for pengene.

 

Han er tydeligvis overveldet av sitt kjøp og ikke en ATI-fan. :p

 

Edit:

 

http://www20.tomshardware.com/graphic/2003...tournament_2003

 

Det er en av flere tester, her i UT2003 blir FX5700 slått av TI 4400...

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

 

Edit:

 

http://www20.tomshardware.com/graphic/2003...tournament_2003

 

Det er en av flere tester, her i UT2003 blir FX5700 slått av TI 4400...

det er FX 5700 Ultra som det var snakk om her og det ligger likt med R9600XT på den testen..

det som er sykt er at radeon9600SE som mange Lures til å kjøpe yter som et gf4mx400 i samme test det er ikke mye å skryte av..

Ja. og det til dobble prisen :p

Lenke til kommentar
Jeg har selv R9800Pro og kan spille omtrent alle spill på 6xAA og 16xAF..

Utenom Battlefield, men spiller på 1024x768 oppløning

ikke for å plage men hva har dette med saken å gjøre?

 

Og azone du sa : Kortet yter nok neppe bedre enn ATI Radeon 9700 PRO. nVidia GeForceFX 5900XT er hakket bedre enn 5700 Ultra og Radeon 9600XT, og kan sammenlignes med ATI Radeon 9700. I enkelte tilfeller er kortet kjappere enn Radeon 9800.

 

Du har nok rett att 5700 kortet ikke yter like bra som et 9700 pro, men 5700 er et godt kjøp i forhold i ytelse. Du glemte 5800 kortet den yter på like linje med 9700 pro unntatt i anti aliasing og anti etellerannet.. Alle ting har sine svakheter på Nvidia sine skjermkort så er det vel high end kort pris, og ikke like god anti aliasing som ati.

 

Skrivingen kunne vært bedre ja, men det var ikke helt uforståelig.. Og det med at han er tydeligvis nvidia fan har nok gått ut over den "ekstreme ytelsen" i kortet ja. Men jeg har sett verre, og ikke bare i fra nvidia fans :green: .....

 

Over og ut fra meg..

Lenke til kommentar
Jeg har selv R9800Pro og kan spille omtrent alle spill på 6xAA og 16xAF..

Utenom Battlefield, men spiller på 1024x768 oppløning

ikke for å plage men hva har dette med saken å gjøre?

 

Og azone du sa : Kortet yter nok neppe bedre enn ATI Radeon 9700 PRO. nVidia GeForceFX 5900XT er hakket bedre enn 5700 Ultra og Radeon 9600XT, og kan sammenlignes med ATI Radeon 9700. I enkelte tilfeller er kortet kjappere enn Radeon 9800.

 

Du har nok rett att 5700 kortet ikke yter like bra som et 9700 pro, men 5700 er et godt kjøp i forhold i ytelse. Du glemte 5800 kortet den yter på like linje med 9700 pro unntatt i anti aliasing og anti etellerannet.. Alle ting har sine svakheter på Nvidia sine skjermkort så er det vel high end kort pris, og ikke like god anti aliasing som ati.

 

Skrivingen kunne vært bedre ja, men det var ikke helt uforståelig.. Og det med at han er tydeligvis nvidia fan har nok gått ut over den "ekstreme ytelsen" i kortet ja. Men jeg har sett verre, og ikke bare i fra nvidia fans :green: .....

 

Over og ut fra meg..

Dersom du sikter til at jeg er nVidia fan tar du nok feil. Sitter selv med kort fra begge produsentene. Jeg bryr meg om hvilken produsent jeg kjøper i fra så lenge varen holder mål. Jeg skriver ut i fra de testene jeg har lest på internett.

Lenke til kommentar
Jeg har selv R9800Pro og kan spille omtrent alle spill på 6xAA og 16xAF..

Utenom Battlefield, men spiller på 1024x768 oppløning

ikke for å plage men hva har dette med saken å gjøre?

 

Og azone du sa : Kortet yter nok neppe bedre enn ATI Radeon 9700 PRO. nVidia GeForceFX 5900XT er hakket bedre enn 5700 Ultra og Radeon 9600XT, og kan sammenlignes med ATI Radeon 9700. I enkelte tilfeller er kortet kjappere enn Radeon 9800.

 

Du har nok rett att 5700 kortet ikke yter like bra som et 9700 pro, men 5700 er et godt kjøp i forhold i ytelse. Du glemte 5800 kortet den yter på like linje med 9700 pro unntatt i anti aliasing og anti etellerannet.. Alle ting har sine svakheter på Nvidia sine skjermkort så er det vel high end kort pris, og ikke like god anti aliasing som ati.

 

Skrivingen kunne vært bedre ja, men det var ikke helt uforståelig.. Og det med at han er tydeligvis nvidia fan har nok gått ut over den "ekstreme ytelsen" i kortet ja. Men jeg har sett verre, og ikke bare i fra nvidia fans :green: .....

 

Over og ut fra meg..

Dersom du sikter til at jeg er nVidia fan tar du nok feil. Sitter selv med kort fra begge produsentene. Jeg bryr meg om hvilken produsent jeg kjøper i fra så lenge varen holder mål. Jeg skriver ut i fra de testene jeg har lest på internett.

Nei jeg siktet ikke til deg, sier bare generelt..

Lenke til kommentar

Det høres nesten ut som om trådstarter ikke helt skjønner hva han skriver:

her får man d man betaler for og d yter mye bedre en ati raedon 9600xt og slår radeon 9700 pro i mange tester!korte råkker

 

Jeg tolker dette i hvertfall slik:

* Geforce 5700 Ultra slår Radeon 9600 XT jevnt over. (Dette er forsåvidt riktig i de testene jeg har lest, selv om det kun såvidt slår Radeon 9600XT på målstreken. Forskjellen er jevnt over minimal, men det heller altså såvidt til at Geforce 5700 Ultra vinner. Altså en korrekt uttalelse)

* Geforce 5700 Ultra slår Radeon 9700 pro i mange tester. (Dette tolker jeg som at det slår 9700 Pro i mange enkelt-tester, altså i en del av spill-testene som kjøres på det i reviews, og ikke jevnt over. Jeg tolker det IKKE til at det slår Radeon 9700 pro jevnt over i mange reviews. Jeg tror dermed at også denne uttalelsen er helt korrekt.)

* Ordene "mye bedre" og "kortet råkker", er kun hans subjektive mening som personen har dyttet inn fordi han selv er imopnert over kortet. Altså slikt man kan "ta med en klype salt".

 

Det er dermed ingen grunn til å lure på om han har røkt sopp. Det er derimot grunn til å lure på hvorfor mange av dere ikke har evnen til å tolke hva som egentlig menes. Evt. hvorfor lysten for å vri og vende og kverulere på ting er så stor.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det man vel skal huske når man leser slike kommentarer er at det ikke er snakk om noen objektiv test, men at man selvfølgelig blir mektig imponert av det nye grafikkortet sitt, og er dette tilfeldigvis et FX5700 Ultra, så er plutselig det verdens beste kort. Jeg for min del synes f.eks. at Ti4600 ruler bigtime, men det er jo fordi at jeg ikke har testet andre (bedre) kort. Dessuten går det jo alltid an å finne en test hvor MITT kort scorer høyt og derved understreke at jeg har gjort et godt kjøp ;-)

 

timtowtdi

Lenke til kommentar

Hmmm, dreit meg litt ut der... Jeg leste i en eller annen post at det var en som hadde FX5700 og kunne spille alle spille med AA, men jeg må ha hatt vinduer oppe og posta visst i feil post :blush:

Måtte jo si ifratil han som gav kortet toppkarakter. INGEN kort kan bli gitt toppkarakter, ingen kort er perfekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...