martinn Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har noen peil på den faktiske batterikapasiteten til Dell X300 med det store tilleggs batteriet? Lenke til kommentar
tiger.no Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har bare prøvd en kort stund (ikke objektive tester). Stort batteri varte ca 3,5 time. Lite batteri godt under 2 timer. Dette var noe surfing + arbeide på ulike Office produkter. Lenke til kommentar
martinn Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Kan jeg tolke ditt svar som at du hadde ca 5,5 timer arbeidstid tilsammen? Lenke til kommentar
martinn Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 synes dette høres litt smått ut sammenlignet med hva ibm x31 kan stille opp med Lenke til kommentar
knut Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har en Dell Latitude D400 med et 4 cellers batteri. Jeg klarer litt over 2 timer med det batteriet. Klarer også rundt 3-3,5 timer med et 6 cellers batteri. Dette er da med litt redusert lysstyrke. D400 bruker også standard Pentium -M og ikke LV og ULV utgavene som bruker mindre strøm. Jeg har også en 5400 RPM harddisk, men det har uansett vist seg å ikke gi så mye mindre batterilevetid. I testen på barbara.no viser den at den har 127 minutter batterilevetid, dette er da med det 4 cellers batteriet, og under jevn bruk. Mobilemark kjører diverse programmer mens den tester batterilevetiden. Utifra spesifikasjonene skal 8 cellers batteriet takle oppmot det dobbelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå