AKIRAx77 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er kanskje et dumt spm. Men kan ikke si jeg kommer på sånn med engang at jeg vet vilke som gjør det. Men pappa har vil at jeg skal titte etter en MP3 spiller som kan ta opp lyd via mikrofon. Så jeg lurer på om noen her kan peke meg i rettning av en som kan det. Jeg tror det er en fordell om den er harddisk basert. På den måten er men mest fleksibel i henhold til hvor mye man vil ta opp. AKIRA Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 F.eks denne kan ta opp via line-in: http://asono.com/no/product_info.php?cPath...beb5fefc013ebe9 evt 40GB versjonen som koster litt mer. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Lurer på om resultatet av å kjøre en mic inn på en line-in blir noe særlig bra, hvis det funker i det hele tatt da. Noen som har testet? Jge tror jeg heller ville prøvd med en spiller som har en egen mic-inngang. Vet ikke om det er noen, men kanskje noen andre vet? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 iRiver IHP-140 har egen tilkobling for ekstern mic. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Feilpostet i annet om hardware, passer under lyd delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg