Staalkontroll Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er det noen som spiller icy tower? Hva er deres høyeste poeng sum? Link Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har ca 20.000 poeng, spilte det mer før. Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) hmm... jeg lasta det ned på skolen en fritime jeg kjeda meg sinnsykt, spilte det i 5 min..plagsomt moro men så kom bussen... anyway, ble tatt for å ha det (spillet) og mIRC på mappa mi, og mistet brukernavn og passord for en uke.. eid kor? haehae.. huff, for en tullete sysadm... har jo hatt CS og UT på maskinene her i årevis men får vel skjerpe meg nå da, og være snill gutt... ; / edit: skrivefeil Endret 26. januar 2004 av nlaBlah Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har 49.000 poeng. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har 49.000 poeng. Det var mange poeng det! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Sinnsykt....klarer bare opp mot 5000 jeg...... Treg hjerne jeg har Lenke til kommentar
CutMeOwnThroatDibbler Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hmm... jeg lasta det ned på skolen en fritime jeg kjeda meg sinnsykt, spilte det i 5 min..plagsomt moro men så kom bussen... anyway, ble tatt for å ha det (spillet) og mIRC på mappa mi, og mistet brukernavn og passord for en uke.. eid kor? haehae.. huff, for en tullete sysadm... har jo hatt CS og UT på maskinene her i årevis men får vel skjerpe meg nå da, og være snill gutt... ; / edit: skrivefeil USB-disk er løsningen her. Jeg bruker den til å utnytte et stort smutthull i skolens regler - "all nedlastning til skolens maskiner er forbudt". Når jeg bruker fildelingsprogram lastes jo sakene rett inn på disken, og de kan ikke kaste meg ut for å bryte reglene. Har også noen spill innpå den, Warcraft2 og Pontifex for øyeblikket, som heller ikke ligger på skolens maskiner, og er ikke i brudd med reglementet. Jeg er fult klar over at dette kategoriseres som "tyveri av båndbredde", men jeg har allerede betalt 200 for bruk av blant annet internett, og når båndbredden er så og si gratis, kan jeg ikke "stjele" det? Det er slitsomt med modem, og langt fra gratis. Icy Tower spilte jeg litt, men ble litt rar i hodet når jeg besteg levlene fort. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 hmm...rart...på skolen jeg går på hva vi fått "tilatelse" til å ha Cs på....... Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hmm... jeg lasta det ned på skolen en fritime jeg kjeda meg sinnsykt, spilte det i 5 min..plagsomt moro men så kom bussen... anyway, ble tatt for å ha det (spillet) og mIRC på mappa mi, og mistet brukernavn og passord for en uke.. eid kor? haehae.. huff, for en tullete sysadm... har jo hatt CS og UT på maskinene her i årevis men får vel skjerpe meg nå da, og være snill gutt... ; / edit: skrivefeil USB-disk er løsningen her. Jeg bruker den til å utnytte et stort smutthull i skolens regler - "all nedlastning til skolens maskiner er forbudt". Når jeg bruker fildelingsprogram lastes jo sakene rett inn på disken, og de kan ikke kaste meg ut for å bryte reglene. Har også noen spill innpå den, Warcraft2 og Pontifex for øyeblikket, som heller ikke ligger på skolens maskiner, og er ikke i brudd med reglementet. Jeg er fult klar over at dette kategoriseres som "tyveri av båndbredde", men jeg har allerede betalt 200 for bruk av blant annet internett, og når båndbredden er så og si gratis, kan jeg ikke "stjele" det? Det er slitsomt med modem, og langt fra gratis. Icy Tower spilte jeg litt, men ble litt rar i hodet når jeg besteg levlene fort. ... Wndows NT, uten stoette for usb Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 På skolen min vet alle lærerne at CS ligger der, men ingen vet hvordan man fjerner det, så lenge man ikke blir tatt for å spille det går alt bra. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hehe, vi spiller diablo 2 og shadowflare på skolen vår. har bare ræva maskiner der. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hehe, stilige skoler. På vår skole er det nestn døden å spille på 123 spill, men jaja.... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 det er det egentlig på vår også, men så lenge man ikke installerer spillet på serveren går det bra. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har prøvd det før, ble lei etter 3 min Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 lastet det ned i går. har bare fått lusne 1500 poeng... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Kommer forsatt ikke over 5000 poeng....... Hmmm...dette irriterer meg....for ta meg en fri dag for å øve meg Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 legg det inn på jobb eller skole Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Har fått 7241 poeng. Jeg er egentlig imot Icy Tower, men er hekta på det. Endret 19. mai 2004 av Asùnaro Valinòrè Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har fått 2000 poeng. Jeg er egentlig imot Icy Tower, men er hekta på det. Endelig innrømmer du at du er hekta på det!! Men du slår meg aldri. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 fikk bare 5500 ell no jeg. også så jeg en replay av en som fikk 225 000 og da droppa jeg det spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå