MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg er 13 år å har lyst til å lage et plexi-vindu på den gamle pc`en min. Er det vanskelig? Trenger man mye erfaring? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har du ikke noe bedre å bruke pengene på? Tobakk f.eks.? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det er vanskelig med montering av window kit hvertfall. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 nei det er ikke så vanskelig, men lesvindu guide lykke til Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Å montere slike sett med list fra microplex kan vere litt vrient, men om du driter i lista og skjerer holet ein god del mindre enn vinduet, går det fint å lime det på innsida. Ser berdre ut gjer det òg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har du ikke noe bedre å bruke pengene på? Tobakk f.eks.? Vær så snill, gutten spør om hjelp, ikke vær spydig. ... Og, les den guiden som ble lagt ut... jeg er og 13, skal snart modde mitt tower og Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Har du ikke noe bedre å bruke pengene på? Tobakk f.eks.? Vær så snill, gutten spør om hjelp, ikke vær spydig. ... Og, les den guiden som ble lagt ut... jeg er og 13, skal snart modde mitt tower og takk for støtta. Er det lim man burde bruke når man skal sette inn vindu? Har hørt om folk som bruker skruer? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har du ikke noe bedre å bruke pengene på? Tobakk f.eks.? Vær så snill, gutten spør om hjelp, ikke vær spydig. ... Og, les den guiden som ble lagt ut... jeg er og 13, skal snart modde mitt tower og takk for støtta. Er det lim man burde bruke når man skal sette inn vindu? Har hørt om folk som bruker skruer? Er lim eller silikon.. er det ikke? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har du ikke noe bedre å bruke pengene på? Tobakk f.eks.? latterkrampe. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har du ikke noe bedre å bruke pengene på? Tobakk f.eks.? Vær så snill, gutten spør om hjelp, ikke vær spydig. ... Og, les den guiden som ble lagt ut... jeg er og 13, skal snart modde mitt tower og takk for støtta. Er det lim man burde bruke når man skal sette inn vindu? Har hørt om folk som bruker skruer? Er lim eller silikon.. er det ikke? Helst våtromssilikon. Det går fint å bruke skruar og, men plexien har lett for å sprekke når du borer i den. Les Plexi-guiden til Artic Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Har du ikke noe bedre å bruke pengene på? Tobakk f.eks.? Vær så snill, gutten spør om hjelp, ikke vær spydig. ... Og, les den guiden som ble lagt ut... jeg er og 13, skal snart modde mitt tower og takk for støtta. Er det lim man burde bruke når man skal sette inn vindu? Har hørt om folk som bruker skruer? Er lim eller silikon.. er det ikke? jeg og er 13 jeg har lagd et kabinett og sotte isamen et plexi kabbinett og sotte vindu i 2 ferdikabbinett (3 vist du rekner med trekabbinettet) og det er meget enkelt og sette inn et vindu du trenger: et kabbinet en stikksag uten graving et fint metallblad plexi sillikon eller dobbelsidig teip så kutter du og limer og ikke minst IMPROVISER Endret 25. januar 2004 av MagE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå