informant Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 he en oppg. som går noe som dette: må lage en ball(sirkel) som henger på en elastisk snor(ergo må lage en strikkball) og simulere hvordan den oppfører seg når man dreg det ned og så etterpå slipper den( med musa). noen som vet om noen javasider jeg kan finne gratis kildekoder til slike oppgaver? eller noen gode tips til å løse oppg.? jeg er ganske noob når det gjelder java. dette må lages som en applett. all hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ad fontes!!! (seriøst, kjøp en bok. ingenting slår dem. "rett på java" fra universitetsforlaget er ganske bra) Lenke til kommentar
PeTT_er Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nei det der må du få til selv... la meg gjette... høgskolen i ålesund? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du sier du er noob på Java....vel, slike ting er ikke de første man lærer Sett deg ned og lær det grunnleggende først. PS. Nå vet ikke jeg nivået ditt, noob er relativt Lenke til kommentar
informant Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Nei det der må du få til selv... la meg gjette... høgskolen i ålesund? hehe.....lite hjelp å få her ser jeg.............he fått det til på egenhånd!! Petter Aksel Kirkebøe? Lenke til kommentar
PeTT_er Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hehe.. tja kanskje det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå