Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Kjøpte meg Arc The Lad - Twilight Of The Spirits på nettet igår, kunne ikke dy meg, har hørt mye bra om spillet. Det er jo en god stund siden d kom ut i statene og i Japan, litt over ett halvår tror jeg. Så jeg har lest endel reviews og folk sier det er ganske bra. Så leste jeg i Dagbladet at noen ga spillet terningkast fem, så dette må være verdt og prøve tenkte jeg. Noen som har spilt det allerede kanksje (Import - Seff) og jeg kan få høre deres mening om dette spillet? Endret 25. januar 2004 av Tror_Han_Er_Napoleon Lenke til kommentar
Grums Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har spilt det. PAL versjon. Det er kult... i begynnelsen synes jeg kampene gikk litt tregt, men det gikk over. Har en del strategiske valg med det systemet som gjør det bra. Historien er bra, og skal bare bli bedre og bedre.. kampene er litt lette, men jeg håper på at de blir vanskeligere etterhvert. Nei, nå tror jeg at jeg driter i skolearbeidet og spiller det litt. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 That's The Spirit! Åh, jeg gleder meg som en sinna nazist som har akkurat funnet en kjeller full av jøder! (Beklager den usmakelige sammenligningen) Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har spilt main themet på Piano men ikke spilt spillet ^^ Hadde vært morro å prøve. Si hva du syntes om spillet da! Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Hah- har spilt d endel nå, temmelig tøft. Men ikke helt å hoppe i været for! Men kewlt! Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det kommer snart en omtale av spillet her på Gamer.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå