robgar Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvilket program kan jeg bruke til å brenne ut .bin filer og hvor finner jeg det. Har prøvd med nero 6.0 (demo) men fikk det ikke til der! Hvor kan jeg få et gratsi program som brenner .bin filer til cder? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 det skal gå med nero, har du sjekket i menyen, under fil og brenn image? tror du må ha både bin og cue fil til det. søk litt om image her på forumet, topic har vært oppe mange ganger Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvis ikke du har .cue filen så må du velge "vis alle filer" i nero-->velg .bin filen-->kryss av på "raw"-->Brenn.... Ellers så finnes alcohol 120% også som trial versjon,kjempebra brenneprogramm. Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) skal gå fint med Nero ja. men som nevnt, du må ha både bin og cue filen (hvis du ikke velger raw). Mangler du cue filen, er det bare å lage en manuelt i notepad. F.eks: FILE "filnavn.bin" BINARY TRACK 1 MODE1/2352 INDEX 1 00:00:00 og lagre den som "filnavn.cue" edit: nytt svar kom til mens jeg skrev, som førte til litt endring på mitt svar Endret 26. januar 2004 av Blind Guardian Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nero brenne faktisk bin filer uten cue filen,men den vises ikke som en image fil,så du må velge vis alle filer når du åpner mappen.... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Sjekk denne linken, forklarer hvordan brenne bin filer med 4 forskjellige programmer. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Takk for hjelpen, men hvordan brenner man image FRA en cd da?? (altså lage et ) Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 CD-R Win kan lage *.bin-filer ut av CD (o: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Takk for hjelpen, men hvordan brenner man image FRA en cd da?? (altså lage et) Det samme kan Alcohol 120% den kan også brenne til iso filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå