hotstepper Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei. Jeg lastet ned Windows Movie Maker 2 for noen dager siden. Det er no fullstendig gale. Når jeg skal legge til videoeffekter, avsluttes programmet helt av seg selv, uten noen feilmelding e.l. Jeg tror dette skjer når jeg legger inn tekst også. Noen som vet hvorfor dette skjer, og hvordan jeg kan unngå at det skjer? Noen som har opplevd det samme?? På forhånd takk for hjelpen=) mvh. Marius Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har samme problemet, har ikke en aning hvorfor det skjer Lenke til kommentar
tovito Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Cracket versjon av Windows XP! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nope. Er en stolt eier av en legitim Xp versjon kjøpt på mpx.no for hardt opptjente penger Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 En jeg kjenner har samme problemtet... Han har WinXP Home... Fulgte me Fjuitsu Siemens PC Lenke til kommentar
tovito Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har bare lest om slike problemer før, og videreførte svaret jeg fikk når jeg skrev inn samme problem på et engelsk forum! Har windows XP prof. sp 1 (originalt) og har samme problem! Spennende om noen Norske kloke hoder har svaret på hvorfor det skjer, og hvordan vi kan fikse problemet! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg var sikker på at det var bare meg Må sende mail til microsoft support Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 virker som rett å slett et dårlig program, de første versjonene av programmet var ganske stabile, men i det siste har dem vært nesten totalt ubrukelige. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 http://www.eicsoftware.com/pictures/PapaJo...te-MM2/MM2.html her finnes nok løsningen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nope. Er en stolt eier av en legitim Xp versjon kjøpt på mpx.no for hardt opptjente penger Off-topic, men du ga over 3k for et OS? Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 http://www.eicsoftware.com/pictures/PapaJo...te-MM2/MM2.html Fantes svaret her?? Er ikke så god på dataspråk :/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 For meg funket programmet når jeg avinstallerte diverse Codecs, evnt skifte av drivere og kan kansje hjelpe Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Noen som fant en løsning på problemet`? Sliter med at det avsluttes i tide og utide selv jeg... Dritt! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Nope. Er en stolt eier av en legitim Xp versjon kjøpt på mpx.no for hardt opptjente penger Off-topic, men du ga over 3k for et OS? Nei. Bare 1000kr. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Formaterte C: og la inn hele skiten på nytt. Og vips, WMM 2 funker som bare det. Eller, har ikke testet etter at jeg la inn ffdshow da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå