Zoidberg Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har ei 1024mbit linje så max nedlastning er på ca 120 KB/s I dag når jeg lasta ned hadde jeg en fart på 350KB/s ??! Det varte noen minutter og så sank det ned til 250 KB/s Kjapt omregnet hadde jeg altså 2,8mbit linje og så 2Mbit linje Fikk lasta 270 mb på 20 minutter, 18 minutter raskere enn normalt For et par mnd siden hadde en kamerat av meg ei 512 kb chello linje og fikk lasta ned på dc++ med enfart på hele 900KB. Det hadde han en hel time. Spørsmålet er enkelt og greit Hvordan kan dette ha seg? Ikke det at jeg klager da... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har ingen ide om hvordan det er mulig, men jeg har hatt det samme "problemet" med min upload hastighet. Har en 704/128 linje, og lastet opp på 240kb/s! Dette anser jeg for å være ganske kjapt! Lenke til kommentar
JimL Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dc\+\ og forresten.. ingen hardware-specs i signaturen ^^ Endret 25. januar 2004 av JimL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå