unwill Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Da jeg bestilte en pakke så gikk den fra Stokke til Oslo også til Trondheim så det tok en ekstra dag for sortering, men den andre veien så går det mye fortere. Tok jo under 20 timer for å få pakken ned igjen. 22.01.04 15.40 INNLEVERT POSTKONTOR 7430 TRONDHEIM 22.01.04 17.44 INNLEVERINGSREGISTRERT 7007 TRONDHEIM 23.01.04 10.18 ANKOMSTREGISTRERT 3169 STOKKE Hva er grunnen til dette egentlig? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kan jo vere at det er egen sorteringsterminal i trondheim, noe det ikke er i stokke dermed må alle pakkene fra feks stokke innom oslo for sortering. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er ikke Stokke en av hovedsentralene til posten da? De faset ut sortering her i skien tror jeg og flyttet det til stokke.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 vet, ikke men alle pakkene jeg får fra komplett eller psdata går via oslo og blir sortert der. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg og min far bestilte fra microplex samme dag. Han bor et par km unna meg midt i Bergen sentrum. Min pakke ble sendt 2 minutter etter hans, men likevel brukte hans pakke en ekstra dag å komme helt frem til postkontoret (butikken). I mitt tilfelle har jeg en feeling av at det er fordi jeg har et ordntli postkontor, mens han har en post-i-butikk -løsning. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg og min far bestilte fra microplex samme dag. Han bor et par km unna meg midt i Bergen sentrum. Min pakke ble sendt 2 minutter etter hans, men likevel brukte hans pakke en ekstra dag å komme helt frem til postkontoret (butikken).I mitt tilfelle har jeg en feeling av at det er fordi jeg har et ordntli postkontor, mens han har en post-i-butikk -løsning. Har opplevd akkurat det samme som deg. Har inntrykk av at det kan ta en ekstra dag når pakker skal til postbutikk fremfor et vanlig postkontor. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 En generell regel er 1 dag per postkontor (eller senter) pakken må innom. Blir noe sent fra post i butikk til post i butikk da skjer det ikke på dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå