Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da jeg bestilte en pakke så gikk den fra Stokke til Oslo også til Trondheim så det tok en ekstra dag for sortering, men den andre veien så går det mye fortere.

Tok jo under 20 timer for å få pakken ned igjen.

22.01.04 15.40 INNLEVERT POSTKONTOR 7430 TRONDHEIM

22.01.04 17.44 INNLEVERINGSREGISTRERT 7007 TRONDHEIM

23.01.04 10.18 ANKOMSTREGISTRERT 3169 STOKKE

Hva er grunnen til dette egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg og min far bestilte fra microplex samme dag. Han bor et par km unna meg midt i Bergen sentrum. Min pakke ble sendt 2 minutter etter hans, men likevel brukte hans pakke en ekstra dag å komme helt frem til postkontoret (butikken).

I mitt tilfelle har jeg en feeling av at det er fordi jeg har et ordntli postkontor, mens han har en post-i-butikk -løsning.

Lenke til kommentar
jeg og min far bestilte fra microplex samme dag. Han bor et par km unna meg midt i Bergen sentrum. Min pakke ble sendt 2 minutter etter hans, men likevel brukte hans pakke en ekstra dag å komme helt frem til postkontoret (butikken).

I mitt tilfelle har jeg en feeling av at det er fordi jeg har et ordntli postkontor, mens han har en post-i-butikk -løsning.

Har opplevd akkurat det samme som deg. Har inntrykk av at det kan ta en ekstra dag når pakker skal til postbutikk fremfor et vanlig postkontor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...