Djevlen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Altså, jeg la inn XP og vil nå partisjonere harddisken(en 200 gb's maxtor disk) Jeg prøvde å høyreklikke på Min datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling. Der kan jeg se harddisken som en Partisjon, men jeg får jo ikke lov til å gjøre noe. 'slett partisjon' og det meste annet er grået ut. Hvordan skal jeg da partisjonere? finnes det programmer som ikke tar en evighet å laste ned med et modem? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg partisjonerer altid under innstallasjonen av XP. Om det er det beste vett veg ikkje, men det er enkelt og fungerer bra Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Så sant det er samme fysiske disk som XP ligger på så tror jeg ikke du kan 'ompartisjonere' den i ettertid - du må gjøre det under installasjonen. Hvis det er en ny disk i tillegg til en du har fra før så går det ihvertfall bra å partisjonere den fra XP her hos meg. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 >Du har tydeligvis installert Windows på harddisken, så da er den allerede partisjonert! Men, for å dele en eksisterende partisjon må du bruke et 3. parts program. F.eks. Partition Magic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå