Kamp Fisk Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg lurer på om det er mulig å koble 2 datamaskiner på en router, når en skal koble til med kabel og den andre via et trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det går helt kjempefint! Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 hvor mange kabler kan man koble til en trådløs router (vanlig vis) ?? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 kommer nå an på størrelsen på den innebygde switchen. Den trødlåse router'n min fra Dell har plass til 4 "tråd-maskiner". Btw mistenker jeg denne greia for å ha hub, og ikke switch, ikke at jeg merker noe til det på et så lite nettverk som jeg har, men innbiller meg at jeg leste det ett eller annet sted. Ganske teit da... Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 ja igrunn, takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Forresten, jeg har et spørsmål til, jeg har allerede et 11mbps trådløst kort, vil dette passe med en router på 54mbps ??? ( hva nå enn dette betyr) Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Forresten, jeg har et spørsmål til, jeg har allerede et 11mbps trådløst kort, vil dette passe med en router på 54mbps ??? ( hva nå enn dette betyr) Epp en 11g router skal være bakoverkompatibel med 11b. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 det du sier er altså at et 11mbps kort er kompatibelt med en 54mbps router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå