Jonki Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) skulle inn på hotmailen min, så kom den fyren på siden og her er hjemmesia hans dette er det verste jeg har sett! Endret 25. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Den nye kampanjen til NetCom er egentlig ganske morsom... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Tractors are the Factors Råffel Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Lurer på hva NetCom tenker på når de lager reklame på verdens dårligste hjemmesider? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Lotto reklamene pleier å være bra. De burde lært noe av dem. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva kan du bruke en traktor til? Kjøre til skolen Kjøre fra skolen Kjøre til fest Kjøre fra fest (oftest dagen etter) Kjøre til dagens arbeid rundtomkring på garden Kjøre fra dagens arbeid rundtomkring på garden Kort sagt alt mulig OG Traktorpulling hehehe! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hmm baserer kampanje på "stygge" mennesker og henger de ut? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hmm baserer kampanje på "stygge" mennesker og henger de ut? Ja, men herregud! Når du er så harry så fortjener du rett og slett å bli hengt ut. Jeg har faktisk ganske god toleranse for harry folk med høy rånefaktor, men ett sted går det bare en grense, og den gikk et godt stykke før den fyren der. For en fyr, altså! ######!!!! Tror nok reklamen er ment som en aldri så liten parodi på alle de ekte "dagens flørt" annonsene som flyter rundt på nettet. Syns den treffer godt, jeg Endret 31. januar 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
tbone Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Reklamen skaper jo diskusjon da, så da er vel målet oppnådd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå