Delvis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er det noen her som vet om side på nettet med oversikt over alle som spiller i utenlanske klubber som oppdateres jevnlig? Har prøvd å se etter det uten hell. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har ingenting med saken å gjere, men animert avatar er ikkje lov Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Har ingenting med saken å gjere, men animert avatar er ikkje lov Den er ikke lastet opp her, bare linket til min egen webside, så da berøres det jo ikke av det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Alikevel.. Trur det er fordi dei tar for mykje oppmerksomheit elns. og at det tar lang tid for folk med modem/ISDN. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Alikevel.. Trur det er fordi dei tar for mykje oppmerksomheit elns. og at det tar lang tid for folk med modem/ISDN. Javel? ja ja ja ja ja ja ja javel javel det er greit nok det, skal fjerne den da. Og den jeg hadde jobbet sånn med å få til Men nå syns jeg oppmerksomheten blir tatt unøvendig vekk fra spørsmålet som interesserte her Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.geocities.com/dagtho/noproff.html Det er igjennom alle tider, men er ihvertfall en oversikt. Er ikke helt oppdatert nå, blir det i løpet av Februar står det... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.geocities.com/dagtho/noproff.html Det er igjennom alle tider, men er ihvertfall en oversikt. Er ikke helt oppdatert nå, blir det i løpet av Februar står det... Ja den er jo bra og jeg kjenner den fra før. Problemet med den er at det er vel mye strev å finne frem de som er aktive nå, s å jeg prøver å finne en mer oversiktelig sånn sett kan du si. men takk likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå