Gå til innhold

Videosnutter av N6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant et tema der det sto at du fikk med et program som kunne konvertere vanlig video filer til en fil som passet til nokia telefonen...... hvis det stemmer så kan du bare konvertere alle naughty stuff til telefonen din... grrr grrr

I know... jeg sliter... sitter på jobb nå... no fun.

Lenke til kommentar
Jeg fant et tema der det sto at du fikk med et program som kunne konvertere vanlig video filer til en fil som passet til nokia telefonen...... hvis det stemmer så kan du bare konvertere alle naughty stuff til telefonen din... grrr grrr

Videone konverteres automatisk via PC suite eller så kan du gå inn på nokia å laste ned nokia multimedia konverter :thumbup:

Lenke til kommentar

Videone konverteres automatisk via PC suite eller så kan du gå inn på nokia å laste ned nokia multimedia konverter :thumbup:

:thumbup:

Lenke til kommentar
på mobil.se så jg en videosnutt om egenskapene til n6600.

Jeg er kanskje litt dårlig til å finne ting, men jeg har letet en stund på mobil.se og finner ingenting.. Noen som kan hjelpe igjen?

Den videosnutten er helt sikkert fjernet for det er ganske lenge siden jeg så den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...