ZizMan Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva slags program er best å bruke da man skal lage dvd cover? Et som er gratis.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Du har jo Nero Coverdesigner, som følger med Nero. Hvis du har det brenneprogrammet da. Ellers så har vi jo også CoverXP. Endret 25. januar 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kom bare på denne siden når jeg så at du skreiv DVDcover. www.cdcovers.cc Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kan lage til deg jeg:) går reklame, illustrasjon og design.. har hatt et par 'design et dvd-cover/cd-cover' oppgaver Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Med nero coverdisign kan du lage cover men det ser ikke ut som det kan stilles top og venstre marg der. kanskje ikke så nøvendig på akkurat DVD cover da hvis man ikke bruker sånn ferdig ark som bare er å ta det utav. Men det er da til cd labeler og cover. Og så kan det vel bare lagres som ndc. Jeg har funnet ut at Paint shop er bedre å lage covere og labeler i. Der er jo alle muligheter, og du kan innstille til å få det skrevet ut akkurat som du vil. Det er ikke gratis da (men verdt prisen). Men du kan sikkert gjøre mye av det i de fleste gratis billedbeh. progarmmer Endret 27. januar 2004 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå