Insomniac Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har et Creative Megaworks 550THX 5.1 anlegg Tenker på å skaffe meg en xbox og modifisere den og lage en hjemmeunderholdningsmaskin av den - DVD, divx, MP3, spill osv (flere ting enn dette som er mulig?). I den anledning, ønsker jeg å koble til anlegget mitt til denne. 5.1 Dolby digital og hele pakken seff. Men slik jeg forstår får man bare 5.1 lyd med digital utgang på xbox? Hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 går det i det hele tatt an? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 du må kjøpe en dvd-kit til xboxen. Den fjernkontrollen og en dingseboms du setter på xboxen som da har digital utgang. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan dui ikke bruke Advanced SCART cable. Der er det utgang for 5,1 vel. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) du må kjøpe en dvd-kit til xboxen. Den fjernkontrollen og en dingseboms du setter på xboxen som da har digital utgang. problemet er akkurat det, at anlegget ikke har noen digital utgang. og jeg vil ha snurremegrundt lyd og full pakke, og trenger råd for hvordan jeg skal få det til. Endret 8. februar 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 dårlig respons her, enda jeg er overbevist om at noen her kan svaret... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 du kan kjøpe et sb extigy. det har jeg gjort Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du trenger advanced scart cable som nevnt over. Så trenger du en enhet som kan tolke de optiske signalene fra S/P-DIF-utgangen til et flerkanals-sourroundlyd. Det finnes noen høyttalerkit for pc som gjør dette, ellers er kanskje extigy (eksternt lydkort) en løsning. En annen mulighet er å kjøpe et hjemmekinosett med en forsterker/receiver som kan ta inn S/P-DIF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå