Gå til innhold

8X DVD Plater og tilhørende DVD-brenner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, har selv testet det.

 

Nei, jeg tror ikke det finnes 4x plater fra andre produsenter til salgs her i Norge som vil brenne på 8x.

 

Men hvis du er interessert så skal disse også kunne brennes på 8x (ikke personlig testet):

 

-Pioneer 4x DVD-R

-Maxell 4x DVD+R

-TDK 4x DVD+R (kun de som er produsert av TDK selv, de som selges her i Norge er produsert av Ricoh og brenner kun på 6x).

 

Men det er da bedre enn Pioneer DVR-A07 som KREVER 8x media for å brenne på 8x. Ingen 4x plater virker på 8x med pioneer DVR-A07.

Lenke til kommentar

Kjøp Plextor px-708A den desidert beste brennern på markedet(ikke den billigste..men men)og den brenner i hvertfall Verbatims 4x plater på 8x(sikkert endel andre også). Eneste minus er at den ikke brenner dvd-r på 8x,bare 4x men hvem bruker dvd-r???)

Endret av uberboss
Lenke til kommentar
Kjøp Plextor px-708A den desidert beste brennern på markedet(ikke den billigste..men men)og den brenner i hvertfall Verbatims 4x plater på 8x(sikkert endel andre også). Eneste minus er at den ikke brenner dvd-r på 8x,bare 4x men hvem bruker dvd-r???)

Hum. sikker på at 75% bruker Minusformatet.

Lenke til kommentar
Memorex -R og +R funker også fint på 8X, ihvertfall med LiteOn brenner

Memorex DVD+R funker på 8x i Lite-On 811S ja, men kun på 6x i NEC ND-2500A.

 

Memorex DVD-R funker IKKE på 8x i Lite-On 811S da denne kun støtter 4x DVD-R, så det er feil at disse virker på 8x, disse virker forøvrig kun på 4x i NEC ND-2500A også.

Lenke til kommentar
Memorex -R og +R funker også fint på 8X, ihvertfall med LiteOn brenner

Memorex DVD+R funker på 8x i Lite-On 811S ja, men kun på 6x i NEC ND-2500A.

 

Memorex DVD-R funker IKKE på 8x i Lite-On 811S da denne kun støtter 4x DVD-R, så det er feil at disse virker på 8x, disse virker forøvrig kun på 4x i NEC ND-2500A også.

Hmmm, mener så tydelig at en kompis av meg brenner -R på rundt 8 min medn oppgradert firmware... men mulig jeg husker feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...