Gå til innhold

Høytalere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ca 3000,- for n grei forsterker til å drive de satelittene.Du får et ok oppsett da

ugg. Dyre greier ;):yes:

Altså, når du sier at logitech høytalerene lyder crap og du vil ha noe som lyder bra, så må du jo regne med at det koster litt mer enn 500,- da.

3000,- for en hometheater forsterker er temmelig billing, spesielt hvis du ser på hva slags merke det der er. Hvis du vil ha bra lyd(legg merke til bra..) så hold deg unna eltax iallefall. Du får nok bedre lyd enn det du har nå, men du får ikke bra lyd. Forresten, hva skal du ha bra lyd til? Se på film/ spille spill/ høre på musikk?

Lenke til kommentar
ca 3000,- for n grei forsterker til å drive de satelittene.Du får et ok oppsett da

ugg. Dyre greier ;):yes:

Altså, når du sier at logitech høytalerene lyder crap og du vil ha noe som lyder bra, så må du jo regne med at det koster litt mer enn 500,- da.

3000,- for en hometheater forsterker er temmelig billing, spesielt hvis du ser på hva slags merke det der er. Hvis du vil ha bra lyd(legg merke til bra..) så hold deg unna eltax iallefall. Du får nok bedre lyd enn det du har nå, men du får ikke bra lyd. Forresten, hva skal du ha bra lyd til? Se på film/ spille spill/ høre på musikk?

Blir nok mest Film/musikk !

Lenke til kommentar

bare et lite tips, den dvd reciveren er skikkelig crap! snakker da av egen erfaring.. retunerte den etter to dager.

 

ville heller satse på no sånn her:

Eltax Hollywood MK2

Panasonic SA-HE75

 

visst du absolutt skal ha no billig saker...

 

ellers får du ganske bra stereo oppsett fra hifiklubben for en billig penge.

forsterkereller store bror A500

 

høyttalere eller denne

 

men da fokuserer man jo mere på bra lyd en mye lyd da.

Lenke til kommentar

Har et tips til merke: Altec Lansing. Hadde tidligere Logitech (som nå står på kontoret) og kan bare fortelle at det var en verden av forskjell når jeg fikk Altec'ene. De kunne faktisk gjort en helt grei jobb i en litt liten stue. Garantert de beste 450 kronene jeg har brukt noen sinne, og en sikker vinner på turer i kobminasjon med en mp3 spiller!

 

Hi-Fi er det jo seff ikke, men skikkelig feit lyd rett og slett :thumbs:

 

Ser at komplett ikke har min modell inne (sikkert for at det har kommet nye modeller), men jeg har i hvert fall tro på det merket!

Lenke til kommentar
Egentlig det samme, bare jeg får BRA lyd, litt lei mitt logitech Z-340 nå gitt.

Ser på sånne schvæææære: ( sorry 14-iss utrykket ) høytalere, slike

.. Kan de kobles direkte til mitt lille søte SoundBlaster 4.1 ? ;P

disse er ikke:

 

svære

bra lyd

 

...gå for logitech z-2200. Du vil ikke angre...tror jeg

 

 

 

forresten hvor mye har du tenkt å bruke?

Lenke til kommentar
Har et tips til merke: Altec Lansing. Hadde tidligere Logitech (som nå står på kontoret) og kan bare fortelle at det var en verden av forskjell når jeg fikk Altec'ene. De kunne faktisk gjort en helt grei jobb i en litt liten stue. Garantert de beste 450 kronene jeg har brukt noen sinne, og en sikker vinner på turer i kobminasjon med en mp3 spiller!

 

Hi-Fi er det jo seff ikke, men skikkelig feit lyd rett og slett  :thumbs:

 

Ser at komplett ikke har min modell inne (sikkert for at det har kommet nye modeller), men jeg har i hvert fall tro på det merket!

Jeg har et altec lansing acs 641, er sinnsykt fornøyd med de, selv om de er litt dyre da...

 

Passer veldig bra til film.. selv om de bare er 4.1 ..

Lenke til kommentar

Gi oss et budsjett å jobbe ut fra.

Er du villig til å oppgradere over tid?

Dvs; forsterker + fronthøyttalere nå, bakhøyttalere senter og sub senere.

-Du vil få mye bedre lyd om du investerer i skikkelige komponenter over tid isteden for å kjøpe nillekvalitet billigst mulig.

 

Vil anbefale H/K forstekerne du får på Komplett på det varmeste. Bedre får du ikke til den prisen.

Lenke til kommentar
Gi oss et budsjett å jobbe ut fra.

Er du villig til å oppgradere over tid?

Dvs; forsterker + fronthøyttalere nå, bakhøyttalere senter og sub senere.

-Du vil få mye bedre lyd om du investerer i skikkelige komponenter over tid isteden for å kjøpe nillekvalitet billigst mulig.

 

Vil anbefale H/K forstekerne du får på Komplett på det varmeste. Bedre får du ikke til den prisen.

uff, budsjett ja, jeg vet ærlig talt ikke, kan dere ikke bare komme med Forslag ?

 

 

MAX 6000 da .. Jeg er jo ikke rik ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...