Gå til innhold

Innmat i DELL Dimension 8200

^Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har så vidt sett inn i en Dell Dimension 8100, og kan ikke se at det var noe store problemer med å skulle ha flytta hw inn i et vanlig kabinett der i alle fall. Men hvorfor bytte? Dell er jo en av de få produsentene som faktisk har litt ok design på kabinettene til ferdigpcene sine. Generelt er vell Dell en produsent som jeg liker ganske godt, selv om jeg bygger pc selv da :smile: (selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Grei den!! Men problemet er at det går jo ikke ann å modde en slik maskin (kabinettet er litt rart)

Derfor var jeg ho Datasentralen i Halden (samarbeider med Microplex) og så på et tower og hadde med PC-en min og spurte dem om det gikk å sette over all innmaten over i et vanlig kabinett!

Da sa han som jobba der at det eneste problemet var Hovedkortet. Fordi for det første har hovedkortet bare 5 pci og kabinette har 7 ( så det kunne hende at pci ikke passe inn i kabinettet osv.) og for det andre. Det satt en liten "forlengelse" av HK som var 2 pci slots. Denne var ikke så brei som resten av HK derfor var det ingen hull i kabinettet til å skru fast den skruen !! (trodde de) uten å sjekke det) De sa at jeg måtte borre hull i kabinette osv. og det var en jobb de ikke kunne påta seg!!!!

Kan det Passe?? :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...