Gå til innhold

Ny Jaz Piper – Ubit 3. Noe å samle på?

Anbefalte innlegg

Skal til utlandet om noen uker, og hadde trengt en mp3 spiller på fly/flyplasser og lignende. Forresten, er det lov å spille av musikk på større fly?

Har tenkt en del frem og tilbake, fra Apacers Audio Steno, MSI sin MEGA stick, Jens of Sweden.. Men alle har sine drawbacks.

JOS har innebygd batteri, liker ikke tanken på å bruke noe som ikke er standard. MSI har visst dårlig kvalitet, og Audio Steno mangler radio(+ at Komplett ikke fører den).

Så kom jeg over denne Ubit 3’en.

Omgjør lydopptak til mp3 mens den streamer

Temmelig høy effekt… 8+8w

Radio, auto/manuell skanner, plass til 30 radioer.

Intet behov for drivere. – Viktig for meg, ettersom jeg kommer til å lagre & overføre filer fra hjem/skole.

AAA Batteri =) (har plenty oppladbare)

7x4x2 cm dimensjoner.

Og så videre

(Specs: http://www.jazpiper.com/jazpiper_UBit-3.htm)

Den er en smule større enn de andre spillerne jeg har sett på, men ingen av dem kan egentlig konkurrere spesifikasjons messig. Er dette en bra spiller? Jaz Piper, har de en smule kvalitet?

Tenkte å kombinere den med et par en Koss Porta Pro, går ut i fra at lyden blir temmelig bra da.

Skal forresten til India. Elektronikk skal visst være rimelig i Bangalore, noen som har erfaringer med dette? Er temmelig lunken til å kjøpe slike ting i utlandet, ettersom man kan få problemer med garantien?

Takker for alle svar! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har absolutt ingenting poitivt å si om Jazzpiper produkter! Jazzpiper er "Europris" kvalitet. Har selv hatt to mp3-spillere fra Jazzpiper. Styr unna er mitt råd.

P.S. Anbefaler JOS, detter er en god spiller m/kvalitet. Innebygd batteri er da ingen ulempe?

Endret av tommis
Lenke til kommentar

Jo, det er det. Må kjøpe ekstra lader om man vil lade det uten tilgang på usb port. Og hva om batteriet blir dårlig? Foretrekker å ha med meg noen AAA batterier på innerlommen i tilfelle.

Men så kvaliteten er dårlig..sukk

Så hvis den suger, da kan jeg vel alltid bytte den inn i noe annet hos Komplett?

Endret av lithium
Lenke til kommentar

Er vel slik at du har garanti hos produsent, og ikke nødvendigvis butikken der du kjøpte produktet. Dvs. butikken videreformidler vel vanligvis bare garantisaken til produsenten. Det er vel produsenten som betaler i en garanti sak til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...