Evleos Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skal til utlandet om noen uker, og hadde trengt en mp3 spiller på fly/flyplasser og lignende. Forresten, er det lov å spille av musikk på større fly? Har tenkt en del frem og tilbake, fra Apacers Audio Steno, MSI sin MEGA stick, Jens of Sweden.. Men alle har sine drawbacks. JOS har innebygd batteri, liker ikke tanken på å bruke noe som ikke er standard. MSI har visst dårlig kvalitet, og Audio Steno mangler radio(+ at Komplett ikke fører den). Så kom jeg over denne Ubit 3’en. Omgjør lydopptak til mp3 mens den streamer Temmelig høy effekt… 8+8w Radio, auto/manuell skanner, plass til 30 radioer. Intet behov for drivere. – Viktig for meg, ettersom jeg kommer til å lagre & overføre filer fra hjem/skole. AAA Batteri =) (har plenty oppladbare) 7x4x2 cm dimensjoner. Og så videre (Specs: http://www.jazpiper.com/jazpiper_UBit-3.htm) Den er en smule større enn de andre spillerne jeg har sett på, men ingen av dem kan egentlig konkurrere spesifikasjons messig. Er dette en bra spiller? Jaz Piper, har de en smule kvalitet? Tenkte å kombinere den med et par en Koss Porta Pro, går ut i fra at lyden blir temmelig bra da. Skal forresten til India. Elektronikk skal visst være rimelig i Bangalore, noen som har erfaringer med dette? Er temmelig lunken til å kjøpe slike ting i utlandet, ettersom man kan få problemer med garantien? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Har absolutt ingenting poitivt å si om Jazzpiper produkter! Jazzpiper er "Europris" kvalitet. Har selv hatt to mp3-spillere fra Jazzpiper. Styr unna er mitt råd. P.S. Anbefaler JOS, detter er en god spiller m/kvalitet. Innebygd batteri er da ingen ulempe? Endret 25. januar 2004 av tommis Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Jo, det er det. Må kjøpe ekstra lader om man vil lade det uten tilgang på usb port. Og hva om batteriet blir dårlig? Foretrekker å ha med meg noen AAA batterier på innerlommen i tilfelle. Men så kvaliteten er dårlig..sukk Så hvis den suger, da kan jeg vel alltid bytte den inn i noe annet hos Komplett? Endret 25. januar 2004 av lithium Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvis batteriet blir dårlig så har man garanti... Hvis man ikke har usb tilgjengelig så får man kjøpt lader separat. Vet ikke om du kan returnere produkter som er åpnet/brukt. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Well, om den blir ødelagt, så får man jo ny. Kan likegodt få noe annet - spe på noen ekstra kroner. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Nei nei, og ingen vet om det fungerer anngående garanti å kjøpe det utenfor Europa? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er vel slik at du har garanti hos produsent, og ikke nødvendigvis butikken der du kjøpte produktet. Dvs. butikken videreformidler vel vanligvis bare garantisaken til produsenten. Det er vel produsenten som betaler i en garanti sak til slutt. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=IBEAD150-256 Jens of Sweden kopi? Dårlig bilde.. http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=DYNET2-256 Denne virket grei, men fikk intrykk av at man trengte egne drivere.. *Har sett en rekke JOS kopier, selges under andre navn i andre land. Endret 27. januar 2004 av lithium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå