Gå til innhold

Pinnacle Studio 9

Anbefalte innlegg

Jeg hadde håpet på muligheten til å vise fullskjerm innen redigeringsprogrammet. (slik som Moviemaker2) samt det på engelsk kalt "chroma key"  dvs filming med blå bakgrund kombinert med en fritt valgt bagrunns video.

Kansje i Versjon 10?

Vision, hva mener du med at du hadde håpet å kunne spille av i full størrelse? Har du lest det noe sted? Jeg er så heldig at jeg sitter på kanskje den første lovlige versjonen her til lands, og tester litt. Det er en egen knapp du kan trykke på for å få videoen til å spille video slik at den dekker hele PC-skjermen!

Når det gjelder Chroma Key må du nok opp i program som Liquid Edition eller Premiere som har flere spor. Slike funksjoner kan vi kanskje ikke forvente av Studio eller andre 'billige' program.

Til alle som venter i spenning: dette ser veldig lovende ut. Det er lagt til en god del spennende filtre som Old Movie etc. Dessuten er lydredigeringsbiten endret (Equalizer, reverb etc.).

Dette er IKKE bare Studio 8 i en ny pakke! Det har ikke chrasha en eneste gang for meg enda. TitleDeko hopper over i 16:9 modus når jeg redigerer widescreen... Nei, dette var moro gitt.

/Øystein :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...