Gå til innhold

Pinnacle Studio 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- automatisert redigering

Så man slipper å bruke timer foran pc'n på å redigere selv? Jøss, hvorfor har ikke andre tenkt på det? :roll:

Moviemaker 2 har automatisk redigering "AutoMovie" Det finnes også et program kalt Muvee . På sidene er det noen eksempler av en ferdiggjort video. De egner seg vel best til reisevideoer o.l hvor rekkefølgen i klippene ikke spiller noen rolle.

Endret av Vision
Lenke til kommentar
Men hvordan blir dette i forhold til Edition og premiere? Vil de som har edition og ønsker å lage surroundlyd exportere til studio 9?

Arve28,

inntil videre må Liquid Edition basere seg på andre programmer for å få surroung lyd... men det er jo en grei indikasjon når det putter det i Studio 9 - da kan vi nok forvente det i neste versjon av Liquid Edition, også.

/Øystein :roll:

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på muligheten til å vise fullskjerm innen redigeringsprogrammet. (slik som Moviemaker2) samt det på engelsk kalt "chroma key" dvs filming med blå bakgrund kombinert med en fritt valgt bagrunns video.

Kansje i Versjon 10?

Lenke til kommentar
Hva med studio 8?

Vil ikke den bli oppdatert og holdes i live?

Under sjekk av nye versjoner fikk jeg tilbud om å oppgradere til studio9 og det kostet penger.......

Jeg er redd for at den versjonen 8.10? som finnes for nedlasting blir den siste i såkalt Studio 8. Det blir vel neppe noen videre oppdatert.

Trist men det har visst alltid vært slik at hver gang det kommer et nytt tall bak Studio så må det betales penger. Helt fra den forste Studio 1? (Er ikke helt sikker om den begynte på Studio version 1)

Lenke til kommentar

Studio 8.12.0 og 8.12.2 finnes som betaversjoner. De vil nok bli lagt ut snart og har en del forbedringer, bl.a ift menyer og mp3. Se Pinnacles forumsider for studio 8.

Hvor er det mulig å få tak i Studio 9 - på lovlig måte? Ser at flere allerede har installert versjon 9.

Lenke til kommentar

Jeg skal begynne med et stort redigeringsprosjekt nå, og jeg trenger Studio 9 raskest mulig. Når kommer det til butikkene. Jeg ser at det også blir mulighet for å lage vido i 16:9. Dette blir nok bra. Har prøvd studio 8, og jeg synes det var svært bra også.

Mvh isen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...