Unglar Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 men igjen.. ofte... det finnes også seff de med RÆVA kvalitet og HØY pris.. Vi har jo hatt flere eksmlpler på d her. Jeg husker ikke hvilke, men d har jo vært en del tråder hvor vi har slakta designere Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Får jeg friske opp minnet? http://www.ndwd.com/ Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 [quote name='PoleCat' date='25/01/2004 : 12:31'] [quote name='Noe du burde ha lest gjennom']Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.[/quote] [/quote] For det første (nå logger jeg inn via forum.gamer.no), hvor er denne forum avdelingen for "bruktmarked"? Så synes jeg også at navnet "bruktmarked" ikke passer helt for en som skal annonsere etter noen som kan lage webdesign mot penger. Synes det begynner å bli tåpelig at hver gang noen spør om hjelp til et design her i webdesign forumet, så hyler folk ut "Hmm, du har bare 4 poster", "Det koster deg penger", "Sånt er vanligvis ikke gratis" og videre i den stilen. Enten så tillater vi oss å lage design for andre (gratis, men helst med credits), eller så bruker vi dette forumet til å hjelpe til med småting, og ikke komplette løsninger. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Bruktmarked er ikke en egen forum-del, det er en egen side http://bruktmarked.hardware.no/ Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Bruktmarked er ikke en egen forum-del, det er en egen sidehttp://bruktmarked.hardware.no/ Hehe, og her skal man liksom henvise folk til å annonsere kjøp av webdesign? Synes ikke det stedet egner seg akuratt til det Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Enig med Fulu på denne delen. Lighten up people DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) /me har egentlig lyst å prøve seg, fikk litt designhumør nuh Edit: Kanskje det er smart å slenge ut litt meir info her i tråden? Navn f eks. er litt kjekt å vite Endret 25. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. For det første (nå logger jeg inn via forum.gamer.no), hvor er denne forum avdelingen for "bruktmarked"? Så synes jeg også at navnet "bruktmarked" ikke passer helt for en som skal annonsere etter noen som kan lage webdesign mot penger. Synes det begynner å bli tåpelig at hver gang noen spør om hjelp til et design her i webdesign forumet, så hyler folk ut "Hmm, du har bare 4 poster", "Det koster deg penger", "Sånt er vanligvis ikke gratis" og videre i den stilen. Enten så tillater vi oss å lage design for andre (gratis, men helst med credits), eller så bruker vi dette forumet til å hjelpe til med småting, og ikke komplette løsninger. Poenget er vel kanskje at mange kommer inn her og omtrent (snakker ikke spesifikt om denne tråden) forventer at noen skal lage et design til dem.. Syns det er greit om man prøver selv og poster slik man har prøvd selv, for så å få kommentarer, evt andre til å ta over.. Det jeg sa i mitt første innlegg her på tråden var bare det jeg trodde kom til å skje, ikke hva jeg mente.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 /me har egentlig lyst å prøve seg, fikk litt designhumør nuh Edit: Kanskje det er smart å slenge ut litt meir info her i tråden? Navn f eks. er litt kjekt å vite Det er dette man kaller maksimalt frie tøyler.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Poenget er vel kanskje at mange kommer inn her og omtrent (snakker ikke spesifikt om denne tråden) forventer at noen skal lage et design til dem.. Syns det er greit om man prøver selv og poster slik man har prøvd selv, for så å få kommentarer, evt andre til å ta over.. Det jeg sa i mitt første innlegg her på tråden var bare det jeg trodde kom til å skje, ikke hva jeg mente.. Du har et poeng, men i dette tilfellet virker trådstarter ganske seriøs, og høflig (i motsetning til andre). Blir en litt anna sak om folk kommer med "hey! Ta å lag et design til meg, fort!" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Poenget er vel kanskje at mange kommer inn her og omtrent (snakker ikke spesifikt om denne tråden) forventer at noen skal lage et design til dem.. Syns det er greit om man prøver selv og poster slik man har prøvd selv, for så å få kommentarer, evt andre til å ta over.. Det jeg sa i mitt første innlegg her på tråden var bare det jeg trodde kom til å skje, ikke hva jeg mente.. Du har et poeng, men i dette tilfellet virker trådstarter ganske seriøs, og høflig (i motsetning til andre). Blir en litt anna sak om folk kommer med "hey! Ta å lag et design til meg, fort!" J*vli viktig poeng du kommer med der.. Han har en vennlig holdning og ikke minst; folkeskikk.! Stillingen er; 1 - 1 Endret 25. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har faktisk såvidt begynt på et enkelt oppsett, som eg trur kan bli bra. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jobben er tatt.........AV MEG! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jobben er tatt.........AV MEG! Sier hvem..? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jobben er tatt.........AV MEG! Sier hvem..? Trådstarter vel.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jobben er tatt.........AV MEG! Sier hvem..? Trådstarter vel.... Ok. Han kunne kanskje ha informert her i tråden da slik at ikke folk (les arve87) sitter å lager forgjeves.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvor sier han dette? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Blir konkurranse av detta vettu og som vi veit; konkurranse skader ingen! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han iformerer dere snart! Lenke til kommentar
Frakkas Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hej. Jeg har funnet en som vil designe siden min (mot betaling). Beklager om innlegget mitt har sjeneret de erfarne brukere av dette forum. Det var ikke meningen. Når siden er ferdig kan jeg poste linken her, så dere kan bedømme om resultatet står i forhold til prisen Mvh Søren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg