Gå til innhold

. . .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare oversikt over det jeg har handla fra komplett si websjappe de siste 3 åra, og det alene kommer i overkant av 60000,-

I tillegg kan jeg plusse på 15000 som jeg brukte når jeg ble konfirmert, og utenom det så VET jeg at jeg har handla masse dritt for, tja, skal vi si 10000 (sikker på at jeg har brukt mye mer, men sånn cirkum sarum detta da).

Så til sammen, meget grovt regna 85000,-

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor mye jeg har brukt siden jeg handla min første pc i 97... den kosta 9995,- simens nixdorf 133..

 

Etter det kan jeg bare si ALT for mye... jeg bygger kun budsjettmaskiner..har adsl.. og 6 maskiner i nettverk her i heimen.. noe som også er for mye..

 

kansje jeg skulle ha handla en tv i stedetfor?

 

 

nei nei nei jeg vil ikke tenke på hvor mye jeg har brukt .. jeg blir skremt!!!

Lenke til kommentar

Hmm...vanskelig spørsmål....hehe!

 

Vil nå si ca 20000, som gikk med på en haug med spill og hw oppgraderinger...(husker når jeg kjøpte hdd på hele 3,2 GB :dribble: og pentium 133 Mhz!!!)

 

Også i nærmere tid dvs de siste 5 årene så har det vel gått med ca 40000...

 

Mao totalt 60 000 kr... Hmmm...*tenke* kunne hatt bil...eller noen ferier til syden...eller...eller....men men... :cool:

Lenke til kommentar
og jeg er fortsatt bare 17 år, aldri hatt noe jobb.. hvor ****** får jeg penga fra? :scared:

Lommepenger ? :roll:

humm.. var jo komfen da.. 12000 til ny data der. penger til jul og bursdag. har jo fått 28000 i stipend de 2 siste åra da :p fint med separerte foreldre :thumbs:

 

fant ut at 25 000 var litt lite :p tror det er en del mer :blush:

Lenke til kommentar
hrmph....

Vet ikke hvor mye jeg har brukt. Jeg pleier å kjøpe ny for ca. 25k annenhvert år, + oppgradering for oppimot 10k det året jeg ikke kjøper ny. Dette har foregått siden ca. 97, og før der brukte min far like mye på data.... do the math. BTW, min far kjøper fortsatt egne maskiner i tillegg til de jeg kjøper. Litt penger har det nok gått med ja :roll:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...