Leoron Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg fulgte linken på HW.no's forside om det binære tallsystem. Tenkte at dette kunne være litt artig lesing. Men artikkelen var skrevet på et språk som for meg tar alt for lang tid å lese. Det blir rett og slett litt for slitsomt. Håper ikke dere tar dette for ren klaging. Jeg ville bare si at det faktisk var helt avgjørende for meg at artikkelen ikke var på bokmål. Jeg har som mange andre lært å misslike nynorsk gjennom tvungen læring på skolen. Husk at det er dere selv som ber om feedback, så å gi noen an advarsel for tilbakemeldinger dere ikke liker ville være meget ironisk. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Personlig synes jeg språket ble litt "tungt" å lese da det var skrevet på nynorsk. Særlig når det gjaldt et såpass omfattende tema som tallsystemer. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 du kan jo sende en moderator o.l en mail om de hadde orket å oversette? kanskje det er noen på brukere som orker også, men ikke meg iallefall Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det er beklagelig at dykk føler det på denne måten, men eg vil påstå at det er dykkar personlege problem, og ikkje noko som me i Sourcecode.no bør forhalde oss til. Eg skriv artiklar på mitt hovudmål, og har full rett til det. Eg ber om at denne tråden vert fortsett i tråden som allereie eksisterer om dette emnet, i det rette forumet. Denne tråden vert difor stengd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg