t2xg Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 OK, saken er sånn at windows finner den, men jeg får ikke formatert den. Noen som har noen erfraring med å ta den gamle hardisken inni pcen? Burde jeg laste ned noen programer osv? -tom Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 OK, saken er sånn at windowsfinner den, men jeg får ikke formatert den. Noen som har noen erfraring med å ta den gamle hardisken inni pcen? Burde jeg laste ned noen programer osv? -tom Håhå.. det der skal ikke bli lett du.. Den må først låses opp Lenke til kommentar
Xpack Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 OK, saken er sånn at windowsfinner den, men jeg får ikke formatert den. Noen som har noen erfraring med å ta den gamle hardisken inni pcen? Burde jeg laste ned noen programer osv? -tom Hei Tom.. Harddisken som står i Xboxen din er låst. Du må "unlocke" den for å bruke den i f.eks en PC. Dette er ikke så vanskelig. Ta ned HDD Unlock fra www.xboxstation.com. Fila ligger i download seksjonen deres. Les readme fila i rar'en. Xpack Lenke til kommentar
salomo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Må ikke harddisken stå i xboxen når den unlockes? Lenke til kommentar
x-bo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det virker sånn, må HDD unlock brennes på en plate ? noen som har erfaringer ikke bare har en link å vise til ? Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 finn dere config magic final på nettet, dette er glimerende program til å locke/unlocke HD på xboxen...dette kan en også lese av passord og serial mm (og ta backup av alle vitale data før en låser en hd) Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Må ikke harddisken stå i xboxen når den unlockes? Jo, det må den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå