confused Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hvordan kan jeg få en harddisk til å kræsje? Finnes det noe program som gjør det..? Anyone?! HELP! :smile: Ps; Ikke spørr hvorfor jeg må ha en harddisk til å kræsje (blir for mye å forklare heh), jeg må bare ha det.. =) Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 jasså, du skal ha fatter'n og mutter'n til å investere i NY pc' eh ...? Fy! Slike råtne triks er ikke sælig lure å komme inn her med. Du får ikke en link til et slikt program hos meg, men du kan jo alltids forsøke dette : http://www.overclockers.com/tips821/ Dere andre HDD'mods kan jo òg kikke på det! Absolutt IKKE å anbefale! Du VIL definitivt ødelegge HDD'en , med dette , hvis det ikke blir gjort i et avstøvet laboratorie ... ! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 det der funker fint :smile: prøvde meg på en gammel 3,2Gig disk. morro var det :smile: Se den hyperaktive lesearmen fly frem og tilbake. Ps hvis du skal ha en disk til å kræsje så kan du jo pakke den inn i noe som holder på varmen og kjøre den for harde livet til den går varm.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå