Gå til innhold

kan noen hjelpe med valg av mp3spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Creative Muvo med 64mb.. den er kjempe liten. Du får vel kjøpt med mer, 128 osv.. :)

Den har en USB port. Men litt treg overføring, men ellers helt grei spiller.

I158957.jpg

Trekker du den hvite delen ifra den svarte får du en slik en.

 

creatuvemuvoingress.gif

Men de medfølgende øretelefoner burde byttes ut, får så daff og kjedelig lyd, uten noe serlig bass. Også er den dyr..

Test av den her.

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Jeg har en Creative Muvo med 64mb.. den er kjempe liten. Du får vel kjøpt med mer, 128 osv.. :)

Den har en USB port. Men litt treg overføring, men ellers helt grei spiller.

I158957.jpg

Trekker du den hvite delen ifra den svarte får du en slik en.

 

creatuvemuvoingress.gif

Men de medfølgende øretelefoner burde byttes ut, får så daff og kjedelig lyd, uten noe serlig bass. Også er den dyr..

Test av den her.

Denne er vel ikke harddisk basert, men basert på en USB plugg teknologi?

 

Arcade

Lenke til kommentar

valg av mp3 spiller er ikke lett i disse dager , da det kommer mange nye hver måned,, men jeg har lit erfaring,,,, vel bare lit da,,, har selv hat 2 mp3 spillere(begge med hd) og jeg har vert veldig fornøyd med begge,,,, skulle jeg ha valgt en mp3 spiller nå som jeg skulle ha kjøpt ville jeg ha valgt archos avr 340 . den har mange finesser som er kule og ha i tilleg til bare musikk,,, den har 3,8 tommers sjerm som du kan se på,,, den kan spille av film,,,, musikk,, vise stillbilder,,,,,osv,, ja jeg har selv hat modellen under archos multimedia jukeboxs 20gig, og var veldig fornøyd med den.... det som er kult med avr 340 er at den har 40 gig hardisk(fåes i 20,40 og 80 gig, men heter 320(20gig),340(40gig),380(80gig).)og man kan faktisk montere en 3,3 megapixel kamera på den.... den vinner nesten alle tester som den er med i ... toms hardware har faktisk kåret den til en sensajon... du kan lese meg om den på www.archos.com eller hos for eksempel de som selger den i norge.. bland annet mpx.no

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...