sandra Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har ein Toshiba Sat. bærbar m/ win 98 Ved oppstart får eg melding om at OS manglar Prøva med fdisk,slette alt for så og prøve å legge alt inn på nytt,men kjem ikkje lenger enn til punktet der ein blir beden om å oppgjeva volumnavn på partisjonen ein vil slette. Her er nemleg ikkje noko volumnavn.Kva gjer eg for å kma vidare? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei, god morgen ! trykk enter , hvilken melding får du? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Høres jo ut som der mangler partisjon\HD på maskinen siden den ikke finner os under oppstart og ikke finner en partisjon i fdisk. Endret 25. januar 2004 av svortevik Lenke til kommentar
sandra Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Det ser ut som det er ein aktiv partisjon,men at den manglar volumnavn og at eg derfor ikkje greier å slette den.Om eg berre hadde greidd å sletta denne så trur eg nok eg kunne lasta alt inn på nytt. Finns det ein måte å gje den aktive partisjonen navn i ettertid? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 når du ikke har volumnavn så trykker du bare enter og går videre. Lenke til kommentar
sandra Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 takk for hjelpa Lenke til kommentar
sandra Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Har no greid å sletta den gamle partisjonen og innst. ein ny. Men når eg så skal formatere denne så startar den å telje 1% , 2% og så kjem denne meldinga: "Prøver å gjenopprette tildelingsenheten" Det virkar som maskina jobbar og jobbar men kjem ikkje vidare. Kva kan vera gale? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Hardisken er skadet , last ned program ifra ontrack (diagnose) til diskett, sett den inn v, oppstart Endret 25. januar 2004 av LA8464 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå