Gå til innhold

Problemer med SX1

Anbefalte innlegg

Det er personer som verken har sett, prøvd eller eid SX1 som oftest klager på den. :angry: De har bare hørt om slikt.

Hvordan vet du dette? Det er folk som har den som klager mest på den, har du lest litt på forum rundt om?

Du burde lese inleggene i div. forum selv med åpne øyne, så vil du nok se dagslyset du og. :cry:

Som jeg sa tidligere så er stort sett alle som har SX1 selv fornøyd med den, og jeg kjenner en del som eier den selv i tilegg til meg selv.

Hvis du tror noe annet får du bare gjøre dette, jeg gidder ikke kaste bort mere tid på barnsligheter. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er personer som verken har sett, prøvd eller eid SX1 som oftest klager på den. :angry: De har bare hørt om slikt.

Hvordan vet du dette? Det er folk som har den som klager mest på den, har du lest litt på forum rundt om?

Du burde lese inleggene i div. forum selv med åpne øyne, så vil du nok se dagslyset du og. :cry:

Som jeg sa tidligere så er stort sett alle som har SX1 selv fornøyd med den, og jeg kjenner en del som eier den selv i tilegg til meg selv.

Hvis du tror noe annet får du bare gjøre dette, jeg gidder ikke kaste bort mere tid på barnsligheter. :no:

Greit, da kaster vi ikke bort mer tid på dette. Men er enig i Swaq at dette nok er fanboyprat. Jeg tviler ikke på at stort sett alle som har sx1 er fornøyd med den, det er jeg også, var ikke det som var poenget mitt. Men tviler på at de fleste som klager på bla. firmware er de som IKKE har den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...