Gå til innhold

Problemer med SX1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P900 blir som en koloss i forhold til SX1 ja :)

Er først og fremst tyngden man merker det på.

fudun: de aller, aller fleste har ikke problemer med SX1. Og endel av de problemene som er ser ut til å forsvinne med nyeste FW :)

SL45 (samme størrelse som SX1) hadde brilliant stereo MP3-spiller den også ;)

Lenke til kommentar

Swag: Jepp... har holdt en i hver hånd, og bytta hånd for å være sikker på at det ikke bare er henda mine som lurer meg.

Går ofte med telefonen i bukselomma, og det er ikke digg med en p900.

Molna: Ganske utrolig at de ikke klarer å lage stabil FW i første omgang synes nå jeg. En kamerat av meg hadde SL45. Har aldri hørt om en telefon med så mye problemer. Mp3 spillern funka greit, da. Selv sitter jeg fortsatt med en glimrende N3210 fra 1999. Den fungerer fantastisk til å ringe og åpne øl med så lenge jeg får ladet batteriet 1-2 ganger om dagen. :D

Lenke til kommentar
hmmz, skjønner ikke hvorfor alle klager på FW.

Da jeg hadde FW05 så var nesten alt stabilt, og nå som jeg har FW06 så er alt stabilt og kamera har blitt bedre!!!

Du skjønner ikke det? De som klager er sikkert de som har problemer med telefonen. At du ikke har det, kjempefint for deg. Men for de andre så skjønner jeg at det klages litt.

Lenke til kommentar
hmmz, skjønner ikke hvorfor alle klager på FW.

Da jeg hadde FW05 så var nesten alt stabilt, og nå som jeg har FW06 så er alt stabilt og kamera har blitt bedre!!!

Du skjønner ikke det? De som klager er sikkert de som har problemer med telefonen. At du ikke har det, kjempefint for deg. Men for de andre så skjønner jeg at det klages litt.

Det er personer som verken har sett, prøvd eller eid SX1 som oftest klager på den. :angry: De har bare hørt om slikt.

Vi som har den klager veldig lite over den.

Har selv hatt den siden den kom ut i Norge, og har ikke hatt et eneste problem med den..

Det er klart at noen har inst. 3. parts SW og fått problemer, men her er jo det meste laget for NOKIA så det er vel ikke så rart. :p

Lenke til kommentar
Det er personer som verken har sett, prøvd eller eid SX1 som oftest klager på den. :angry: De har bare hørt om slikt.

Vi som har den klager veldig lite over den.

Har selv hatt den siden den kom ut i Norge, og har ikke hatt et eneste problem med den..

Det er klart at noen har inst. 3. parts SW og fått problemer, men her er jo det meste laget for NOKIA så det er vel ikke så rart. :p

Det der er bare fanboy prat. Utrolig hvor mange som strever med å forsvare mobilmerket "sitt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...