Gå til innhold

Problemer med SX1

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt telefonen lenge. Allerede fra første dag har jeg opplevd problemer med telefonen. Det største problemet er at telefonen henger seg i de fleste tilfeller da jeg prøver å bruke kamera. Den låser seg helt og jeg sitter igjen med en hvit skjerm. Telefonen låser seg en gang i bladt ellers også. Noen med samme problem? Kommer det noen software oppgradering snart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk opp på Zodiac på Storo, de oppgraderer FW til 06 for deg mens du venter. Fikk også akkurat SX1 og den (min) er meget utsabil. Selv med FW06, håper FW07 blir et løft for stabiliteten, for det er en utrolig digg tlf.

Sliter også med å få kontakt med den via USB kabelen, men jeg er visst ikke alene med det. Helt umulig å overføre filer til minnekortet.. :( Så om det er noen med SX1 som har fått det til, så mottas tips med glede!

Lenke til kommentar

til dere som ikke får kontakt med telefonen via usb kabel,

tips nr 1 er å avinstallere alt som har med den gamle telefonen å gjøre.

Hadde programvare fra samsung på pcen min, fikk ikke noe kontakt med min sx1 via usb, men funka på ir. Men da jeg avinstallerte samsung greia kom det med en gang.

Vet andre som har hatt programvare fra nokia som har hatt samme erfaringer

Lenke til kommentar

Det som overrasker meg ved folk, er at de faktisk betaler 5000 kr for en mobil alle VET er FULL av problemer!

Dette gir jo null mening!

Siemens har sluppet en halvferdig telefon, bare fordi de ikke ville vente lenger for å få den feilfri. Hadde de gjort det, hadde den blitt sluppet nærmere sommeren, og vært 1 år forsinket, og blitt betegnet som den største floppen (etter Neonode) noensinne.

Når man casher ut 5000 kr for en mobil, MÅ man kunne forvente at den er så godt som feilfri i vanlige situasjoner.

Argumentet med at man kan oppgradere FW selv holder rett og slett ikke!

Hva f**n hjelper det når den nye FWen ikke fikser mange av problemene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...