Tocan Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Har installert Project IGI men får feilmeldingen "no d3d drivers with hardware acceleration found" når jeg starter spillet. Grafikkkortet mitt er TNT2 med oppdaterte drivere. Directx er også installert. Spiller Wolfenstein og Max Payne på samme maskin... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: Tocan skrev (2002-03-12 19:31):Har installert Project IGI men får feilmeldingen"no d3d drivers with hardware acceleration found" når jeg starter spillet. Grafikkkortet mitt er TNT2 med oppdaterte drivere. Directx er også installert. Spiller Wolfenstein og Max Payne på samme maskin...Kan noen hjelpe meg? Har du sett etter Updates ev. Cracker hvis spillet er "uloveliG"? En crack kan være det som er problemet. Lenke til kommentar
Tocan Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Har ikke sjekket petter patcher. Spillet er lovlig. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 det samme problemet hadde jeg med Usertifiserte drivere fra Nvidia, sertifiserte drivere + oppdatering av DirectX gjorde susen Lenke til kommentar
Tocan Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Har alle de siste driverne også TNT3 skal jo "fikse" Direct 3D, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå