Iyon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Mens vi spillelskere alle venter i spenning på Half-life 2, tenkte jeg at jeg skulle dele en liten artig sak med dere. Jeg studerer nemlig informatikk ved NTNU, og en del av programmet består av et par mattefag. Jeg er faktisk så heldig å bli forelest av selveste gordon freeman, eller tvillingbroren hans? SKal ihvertfall ikke klage på karakteren. http://www.stud.ntnu.no/~jorgenhv/bilder/oleenge.jpg Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ojoj, ikke godt å si hva slags eksperimenter de driver med oppe på Gløshaugen... Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke legg bilder direkte inn i posten. Det er mer enn nok med en normal link. Takk. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 oi.. det lignet faktisk noe inni ######.. og personlig så liker jeg bedre bilder direkte i tråden.. så lenge de er nedskalerte.. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Haha knallbra , ver veldig lik ja . Freeman digger Ibsen ogsaa ser jeg Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det var j.... sprøtt!,har noen fortalt ham dette? Valve kan jo helt klart bruke ham i markedsføringen av HL2 Hvis det da er noen mer grunn til å markedsføre HL2..... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Helt sykt fyren er jo prikk lik. Hmm hvis de lager en film om Half Life så er han mannen de trenger. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Oi sann han ligner jo prikk lik Gordon Freeman jo Bra bilde forresten også. Lenke til kommentar