gamerman Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Håpr dette ikke blir regnet som spamm , men IKKE last ned et file sharing program som heter Grokster , det er et AdWare prog og gjorde slik at jeg fikk masse infected files ca 80 stykk som Ad-Aware fant. Dere er blitt advart Jeg var dum nok til og laste ned det fuckings programmet Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke at jeg hadde planer om det heller, men nå er jeg iallefall advart. Har ikke så mye til overs for fildelingsprogrammer i det hele, da jeg har hatt en del uheldige opplevelser. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Takk for infoen ja! Bruker bare DC++ fra før av jeg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Aldri hørt om det før engang..det høres jo ut som en halvdød levning fra Napster-tida (4-5 år siden). Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Genialt bruk av emnefeltet Men ja, Grokster er på linje med KaZaa og iMesh etc fylt av bøttevis med spyware/adware. Endret 25. januar 2004 av KAS Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hm nå ble jeg litt skremt her ja, nå jeg så det emnefeltet ikke dis nicket mitt en gang til da og en annen ting det finnes mange skumle programmer der ute, vit hva du gjør grokster Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva med å være selektive? Ikke last ned alt dritt dere finner på nettet så vil dere styre unna 90% av virus/adware og diverse andre problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå