Janmandelid Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Når jeg går på Windows Update i Explorer så velger jeg de oppdateringene jeg vil ha, men så kommer jeg til der installasjonen skal begynne og der stopper det helt opp. Det står bare: Forbereder nedlasting..... Der går det altså ikke lenger. Er det noen som kjenner til dette problemet? Endret 25. januar 2004 av Janmandelid Lenke til kommentar
.::7r¥m::. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har hatt samme problem som deg. Er det noe rart at vi ikke er overbegeistra for microsoft?? Lenke til kommentar
master2 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Problemet ditt kan ligge i at året på dataen ligger et år foran eller etter 2004.. det funka for meg!!! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Ja, jeg merket det engang jeg skulle ta en oppdatering på en eldgammel maskin som kjørte Windows 98. Datoen der sto på 2026, og da fikk jeg beskjed om å sjekke datoen på maskinen. Men maskinen min som kjører XP Sp1 har nok riktig dato og alt....installerer nye komponenter står bare hele tiden oppe og gjør ingenting, sto på en hel natt til og med og fortsatt ingenting hadde skjedd. Kjøre en reperasjon av XP kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå