tjalla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Savner Schau og XLTV jeg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) @ Golfbag Det er ingen som taper en diskusjon. En diskusjon er der to parter forfekter sitt eget syn - og den retten har både jeg og alle andre forumbrukere her. Du må veldig gjerne synes at mine argumenter er feil - det er din rett..... Late som ingenting er i mine øyne feigt. Kommer til å "klamre" meg til tråden så lenge det er andre som kommer hit og forfekter sine argumenter. Så det er ikke bare jeg som påvirker og holder denne tråden ved like. Du har jo gitt ditt bidrag du også ser jeg.......... Endret 28. januar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Håkon Børde - sketsjen var best, men der var ikke Schau så god i å herme etter Odd Karsten Tveit. fytti ****** til jeg lo av den sketsjen. Håkon Børde var jo jævli bra sjøl aheahe "hallo! Jeg er hemme fra arrbeideh!" "Ja vi er forsynt....for denne gang... men om noen timer...." Edit; hvis noen vil ha disse til odel og eie, sier jeg bare sjekk eventuelle ftp'er dere er medlem av eller søk på DC++; Team.Antonsen.S01E01.XviD.NORWEGiAN-CRN-TV Team.Antonsen.S01E02.XviD.NORWEGIAN-HiNATA Team.Antonsen.S01E03.XviD.NORWEGIAN-HiNATA Team.Antonsen.S01E04.XviD.NORWEGIAN-HiNATA Team.Antonsen.S01E05.XViD.NORWEGIAN-iNNSYN Team.Antonsen.S01E06.XViD.NORWEGIAN-iNNSYN Dem er populære. Dett er fullt lovlig. Det er jo tross alt NRK Kjekt å kjenne han som ripper Team Antonsen i CRN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå