Rubex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Christoffer Schau er en syk F*** Ikke noe mer å si om den saken..... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han gjør ting som bare blir for dumt..........ihvertfall for de som er litt voksne. For fjortisser som liker å se på idiotiske ting er han sikkert "King of the road"............noe som sier mer om fjortissene enn Schau......... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Musst ich dann geld betalen, ja ob nein ?? LOL :D :D Han er syk... *FJØØØØØØØØØØØØØLA!* Endret 25. januar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han er en av de mest idiotiske personene som har gått på den norske jord Er det mulig å bli mer fjonete? Jeg får vondt inni meg hver gang jeg ser han. ÆSJ! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Verden ville vært et bedre sted å leve hvis hele gjengen i Team Antonsen ble myrdet i en mørk bakgate sammen med: - Alle som har noe som helst med Idol å gjøre. - Alle som presenterer været på TV-Norge - Resten av programlederne i TV-Norge - Dorthe Skappel - Carl & Co. - De som skriver Carl & Co. - De som ler av Carl & Co. - Alle som gjennom skuespill, manusarbeid, regi, sponsing eller TV-titting har noe som helst med Hotel Cæsar å gjøre. - Alle som jobber for, har businesforhold til eller hører på P4. - Alle som på noen måte kan assosieres med Se&Hør eller Nå. ....ihvertfall for oss 159 nordmenn som overlever. Støttes. Vil også legge til: - Alle damer over førti som begynner med "profesjonell" keramikk-/glassmalingskunst og stiller ut "verkene" sine på diverse messer Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vil også legge til:- Alle damer over førti som begynner med "profesjonell" keramikk-/glassmalingskunst og stiller ut "verkene" sine på diverse messer Lololololololl... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Synes det er på tide at noen tøyer grenser på tv. Spes NRK! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Synes det er på tide at noen tøyer grenser på tv. Hvorfor er det så viktig.....?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Synes det er på tide at noen tøyer grenser på tv. Hvorfor er det så viktig.....?? Fordi det er god underholdning. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han har en litt syk "tabu" humor, sant, sånn som det med å sprenge griser osv. Men hvem har sagt at andre ikke har samme humor som han? På tide at vi får litt svart humor inn i tv'en. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Blir litt betenkt når jeg ser at folk synes det er underholdning å sprenge griser ............faktisk ganske betenkt....... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg synes det var ganske morsomt, jeg, og han oppnådde det han ville: reaksjoner og oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Hvis du ikke klarer å skaffe deg oppmerksomhet og reaksjoner uten å sprenge griser - ja da har du et alvorlig problem, sier nå jeg...... Endret 25. januar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kunst. Noen forstår det.. andre ikke. Se på Odd Nerdrum f.eks. har han et alvorlig problem, siden han må male seg selv med erigert penis, og folk som driter seg ut naken osv ? Prøv å se litt lenger enn at det er ekkelt.. hvorfor er det ekkelt? Forstår godt at folk syntes han må være den teiteste personen på jorden.. men det er fordi de tror han er en forvokst unge, og ikke skjønner hva han holder på med.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er eg alene med å ikke tåle de folka i det hele tatt? Liker ingen av de og alle programene de har laget suger hardt. Er eg virkelig alene om dette? kan du utdype litt? Helt fint det at du ikke liker de.. men si hvorfor. Mener du f.eks. at det var morsomt, tankevekkende, i begynnelsen, men at de nå har utspilt sin rolle? Takk. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han er tøff. Finale Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Schau - Den alle hater å elske og alle elsker å hate. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han har en litt syk "tabu" humor, sant, sånn som det med å sprenge griser osv. Men hvem har sagt at andre ikke har samme humor som han? På tide at vi får litt svart humor inn i tv'en. Var det ikke en grevling, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå