Zeph Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Eg likte han ikkje før han kom i Team Antonsen, men det med tissen på TV, pisse i buksa osv synest eg dei burde spart seg for. Han virker som ein forvokst unge... Personlig så er de andre 3 i Team Antonsen bedre. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Forfall var bra.. jeg så live når det nesten klikket helt for ham på slutten der.. performance kunstner vil jeg nesten kalle ham, ikke komiker.. han er i grenseland ihvertfall.. har ikke set team antonsen doh.. er det bra? (han kranglet jo med nrk ang. lønn, og ville aldri tilbake...) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han er en genial mann Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Verden ville vært et bedre sted å leve hvis hele gjengen i Team Antonsen ble myrdet i en mørk bakgate sammen med: - Alle som har noe som helst med Idol å gjøre. - Alle som presenterer været på TV-Norge - Resten av programlederne i TV-Norge - Dorthe Skappel - Carl & Co. - De som skriver Carl & Co. - De som ler av Carl & Co. - Alle som gjennom skuespill, manusarbeid, regi, sponsing eller TV-titting har noe som helst med Hotel Cæsar å gjøre. - Alle som jobber for, har businesforhold til eller hører på P4. - Alle som på noen måte kan assosieres med Se&Hør eller Nå. ....ihvertfall for oss 159 nordmenn som overlever. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han er genial! Fikk ikke se noe av forfall, men XLradio og XLTV var über! På team antonsen er han også skitbra. Man kan nesten ikke si at noen er bedre enn andre på det programmet, for de har alle forskjellige humortyper og det funker så genialt sammen. Sikkert derfor det heter TEAM antonsen Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Verden ville vært et bedre sted å leve hvis hele gjengen i Team Antonsen ble myrdet i en mørk bakgate sammen med: - *en hel liste med drit* hvordan kan du sammenlignet det mølet der med Christoffer Schau? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Schau er som regel morsom, kan gå over streken innimellom. Eia er min favoritt, den mannen er genial. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Verden ville vært et bedre sted å leve hvis hele gjengen i Team Antonsen ble myrdet i en mørk bakgate sammen med: - Alle som har noe som helst med Idol å gjøre. - Alle som presenterer været på TV-Norge - Resten av programlederne i TV-Norge - Dorthe Skappel - Carl & Co. - De som skriver Carl & Co. - De som ler av Carl & Co. - Alle som gjennom skuespill, manusarbeid, regi, sponsing eller TV-titting har noe som helst med Hotel Cæsar å gjøre. - Alle som jobber for, har businesforhold til eller hører på P4. - Alle som på noen måte kan assosieres med Se&Hør eller Nå. ....ihvertfall for oss 159 nordmenn som overlever. Jeg er helt enig i det søppelet du listet opp, men TA er litt kule da. Selv om jeg synes at det er litt teit å vise tissen, og å tisse på seg på tv I familien har vi hver vår favotitt....muttern liker Atle, fattern liker Bård (mest fordi han er fluefisker, tror jeg), bruttern liker Christoffer og jeg liker Harald Eia Endret 25. januar 2004 av stine__ Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 La schau ta over tronen sier jeg Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Mulig at jeg er sær. Men jeg hater Christoffer Schau. Takler han ikke. Ikke har jeg helt sansen for de andre som spiller med han heller. Enten om det er Team Antonsen eller XLTV. Er som regel han feitn som er med han, ser jeg. Men ikke for det. Det er mange som liker humoren deres. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Schau tilhører avantgarden. Han går foran som et godt og som et dårlig eksempel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er eg alene med å ikke tåle de folka i det hele tatt? Liker ingen av de og alle programene de har laget suger hardt. Er eg virkelig alene om dette? Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nei, du er ikke alene om det. Mulig det kom dårlig fram i innlegget mitt over, men jeg hater dem minst like mye som du gjør. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Konge! beklager at eg gikk så off topic men måtte bare spørre. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 aaww pliz, særinger. Team Antonsen ruler! beste sketsj så langt er "Hjemme hos Håkon Børde" Tror jeg holdt på å daua Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg likte brødrene Schau veldig godt da de tidvis dukka opp som programledere i Hybel på P3 i godegamledager. Det var arti. Har veksla en del mail med han karen oppgjennom årene. Karate var også gøy. Sendte inn en del obskøne mattips, husker jeg. Schau er gøy på tv - men best på radio! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Synes humoren hans er et friskt pust, dog noe usmakelig og syg. Men team Antonsen er jevnt over bra. Syrlig og sarkastisk emotion -> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå