Stig-Arne Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Min Maxtor 60 gb bestemte seg i kvell for å takke for seg. Den ville ikke starte opp. Men jeg prøvde alikavel helt til jeg oppdaget at printkortet var veldig varmt, nermere bestem en svart liten firkant. Og i tillegg oppdaget jeg ett lite hakk på den svarte firkanten, hva enn det er for noe. Den ble så varm at jeg brente fingern på den. Noen som kan tenke seg hva som har skjedd? Endret 25. januar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Wow, ser jo nesten ut som en liten kortsluttning Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 ja hadde det vært så enkelt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 når jeg tenker meg om så husker jeg at det skjedde noe når jeg holdt på inne i maskinen og feilsøkte. startet opp maskinen og da kom en strømkontakt borti kontakten på en annen disk. en seagate barracuda disk. Dette førte jo seff til at maskinen stoppet. Så prøvde jeg å restarte maskinen da kom det ett lite smell en plass. Men det rare er at det var en annen disk som fikk smellen.. Denne disken som døde var full av savinge og musikk og filmer. sikkerhetskopier :wallbash. Skal tro om det går ann å skifte printkort ? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Finnes alltids firmaer som kan ta en recovery på disken din.. Men det koster vel peng. Lenke til kommentar
kons Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Finn noen med (evt kjøp) en maken disk, flytt elektronikken over på gåen disk...les ut... Beste er vel om du finner noen som har en defekt disk der det er media som er gåent, da sitter en av dere med en OK disk etterpå. Smellet og den sprukne pakka hører sammen, varme gasser/ting utvider seg...til plasten sprekker. Det kortet kan du glemme å få liv i vil jeg tro. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 hehe.. nei, det gidder jeg ikke å prøve på en gang. Men men.. surt.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har tenkt å kjøpe maken disk (for 350,-). Lurer på om den er bra? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Det er en god disk ja. Har ikke hatt noen problemer med den. Man kan heller ikke høre at den. Den er vanvittig stillegående Edit: Nå har jeg skrudd opp disken for å slukke min nysjerrighet. Endret 25. januar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå