Sitronade Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hva mener du? (Jeg er litt nybegynner) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg må bare være litt off-topic: Jeg kjøpte Morrowind i dag, jeg tilber dette spillet! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det er gangske bra ja...Hvilken rase er du? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg er: Nord level 25. Bruker long blade (Avenger, stalhrim longsword, 15-30 fire damage) Heavy armor (alt i ebony, untatt hjelmen som er en obsidian order hjelm. Skal nå skaffe meg Ice armor, snow bear og Nordic armor) Er Dragoon som klasse. Legger vekt på nærkamp (Longblade, axe, heavy og medium armor, marksman, armorer, osv. Med Enchant som minor skill.) Noen som har noen tips om hvordan jeg skal trene enchanten min? Den er på minor og er level 25, men har bare prøvd å enchante en gang og da gjikk det dårlig. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Noen som har noen tips om hvordan jeg skal trene enchanten min? Den er på minor og er level 25, men har bare prøvd å enchante en gang og da gjikk det dårlig. Utrolig vanskelig.... Kjipt, men sant.. Eventuelt kan du jo finne en master trainer for å trene opp skillen... Litt powerplay, men innimellom nødvendig for å komme litt opp i lvl.. For man må være succsessfull i det å gå opp i lvl.. Må man utføre det man skal korrekt.. Ikke feile.. Og man feiler jo bare når man er lavt i lvl... Så først må du komme deg opp på et fornuftig lvl.. Og så bruke enchantment skillen som du vil.. Master Trainers Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi prøver å fortsette med denne tråden med en ting:Bilder eller info om charen din!(panda martin kom med ideen før meg).Jeg er ihvertfall dark elf-spy(egen klasse).Er lvl.1 Major-Minor skills:Short blade,light armor,acrobatics,alchemy,mercantile,sneak,speechscraft+andre skills som jeg ikke kommer på.Denne charen er stealth(som dere sikkert skjønner). Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 yeah... stealth er fett da.. selv om magicker er enna fetere Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Noen som har noen tips om hvordan jeg skal trene enchanten min? Den er på minor og er level 25, men har bare prøvd å enchante en gang og da gjikk det dårlig. Utrolig vanskelig.... Kjipt, men sant.. Eventuelt kan du jo finne en master trainer for å trene opp skillen... Litt powerplay, men innimellom nødvendig for å komme litt opp i lvl.. For man må være succsessfull i det å gå opp i lvl.. Må man utføre det man skal korrekt.. Ikke feile.. Og man feiler jo bare når man er lavt i lvl... Så først må du komme deg opp på et fornuftig lvl.. Og så bruke enchantment skillen som du vil.. Master Trainers Man får faktisk også litt bedre enchant skill av å bruke enchanted items som ikke har konstant effekt eller cast on hit. Bare finn en amulet of water walking og bruk alle chargene på denne, så stiger vel skillet lit. Kjip måte å trene på, men hvis du ikke klarer å enchante selv eller ikke har råd til trenere så funker den. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 vist dette er sant skal jeg finne en golden saint.. ta soulen.. og lage en amulett med 0-1 fire dmg.. og bruke alle chargene.. og så ladde igjen.. dette vil da si 400 charger vist jeg ikke tar feil.. og det burde jo være nok til å få litt trening. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Drikker du potion som pumper opp intelligensen til 2000-5000, går enchant alltid bra selv med lav skill. Du må selvfølgelig ha rimelig høy skill på Alchemy (ca. 40 bør være nok), ellers failer du altfor ofte. Du må lage mange potions og drikke dem i prosessen - potion med 5000 får du når du er oppe på ca 3000 i intelligensen. Samtidig blir de ganske dyre og du kan snart selge dem og få nok penger til å bestille hvilken som helst enchanting jobb fra spesialisten så egentlig er ikke enchant skill så mye verdt. Kun når du skal bruke items - da holder "batteriene" til flere ganger bruk. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er en ting jeg lurer på når det gjelder Tribunal. Vær gang jeg skal legge meg i en seng for å sove litt bli jeg vekket av en ******* assassain, de begynner å bli litt irriterende etter som de blir bedre og bedre for vær ******* gang jeg møter de. Er det en ting man kan gjøre for og få de til å forsvinne for godt? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 du må nok gjøre oppdraget.. snakk med en vakt om "assassin attacks" eller noe sånt. så finner du ut resten Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Er det noen som vet hvor folk selger bra ting? Helst blunt weapon.. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 er nord level 14 eller 15 har bonmealrustning eller noe sånt stjal det fra et vakt torn longblade silverclaymore og et sort ett offtopic hvor får man kjøpt morrowind billig Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 bonemold.. bonemeal er noe du finner i krukkene i diverse gravkammer.. du får det foresten kjøpt billig på internett.. og kanskje på butikker som spiderman ? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Du får kjøpt Morrowind for 100-150kr på free record shop.De selger GoTY edition på Ram og Rom for 300kr ihvertfall. Mitt 400.innlegg Endret 24. mars 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er det noen som vet hvor folk selger bra ting? Helst blunt weapon.. jeg anbefaler ikke, å kjøpe våpen, siden de du finner i butikker kan (og jeg sier bare kan) være vel.....vel.... ikke så bra, så jeg foreslår at du tar deg en tur ut i skog og mark og prøver å finne noen ancient våpen, eller liknende. utrolig hva du kan finne når du IKKE leter etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå