Sitronade Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Rase?Hvilken er best? Våpen? Level dere er på? Noen spessielt bra våpen eller dyre våpen dere har? Hvor har dere hus?Hvis dere har Hva dere synest om spillet? Osv osv osv. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ligner ikke denne posten veldig mye på "Diskuter Morrowind" tråden? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jo flere jo bedre.. På en måte, men spørsmålene Sitronade tar opp, er jo akkurat de samme som dukker opp i "Diskuter Morrowind"-tråden. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 men denne tråden utvikler seg kansje i retning hvilken char som ser kulest ut (rent visuelt) .. mens den andre nå tar for seg hvordan du kan bli "hemmelige" raser. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jo flere jo bedre.. Kvantitet og kvalitet er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 les min forige post.. dette har allerede blitt en heftig diskusjon om hvorvidt vi trenger flere MW tråder Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg gjorde det. Det var egentlig bare ment som en spøk. Samme for meg hvor mange Morrowind tråder det er... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 la oss starte et emne.. hvem har den _KULESTE_ charen ? rent visuelt . post bilder.. bilde av min kommer snart.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Så langt virker dette som den offesielle "Finnes flere av denne Morrowind-tråder". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kan jeg forresten spørre om noen her synes at Bloodmoon er en bra oppgraderingspakke? Syntes den var ekstremt dårlig Vanskelig og finne veier, lite byer, MASSE skog og ødemark. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 synst bakdelen med bloodmoon er at bloodmoon øya krever så syyykt mye av maskinen din i forhold til vanlig mw.. min 900 mhz hadde rundt 5fps på hele den øya.. og 30-40 på resten av kontinentet. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Liker dere ikke bloodmoon?????? synes den kicka arz jeg da men. Hvem trenger veier? Det holder fint med 4 byer i et så lite sted, ihvertfall når de er så bra laga. Stedet er vanskelig og en sjekkleig utfordring, det liker jeg. Og den snøen...ahh ja den snøen, den er PERFEKT! Bare litt kort, men igjenn det er bare ein exp pakke. Litt tungt er det kansje, men her går det rimelig greit med en 1400 athlon med GF2, jeg er glad sålenge jeg har 15-20 fps. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Håh håh... nu har jeg bestilt meg GOTY Edition av Morrowind... Morrowind - Tribunal - Bloodmoon alt i ett for 239 kr JOY! Nå skal d spelles skikkelig RPG! Lei av å spille brent-cd versjonen som jeg låner av kompisen! Oh, jeg har en Orc btw.... han er Knight.... + han er grønn Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hva er forkjell på Bloodmoon og den orginale?Morrowind er ett bra spill så jo mer jo bedere!det er sant pandamartin! =) Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 bloodmoon adder en øy helt øverst til venstre i kartet... en snøyøy med varulver å bjørner Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Bloodmoon ser jo ganske kult ut da,men tenker på å kjøpe tribunal nest gang.Det dumme med tribunal er jo at det bare er en by da,men byen er jo stor og da .Høres litt kult ut og ha rotter som bærer bagasjen din og du har følgesvenner.Det eneste minus er jo at det AI'en er jo svært begrenset. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Allerede etter nå er denne tråden så off-topic som det er mulig å fa den. Slik diskusjon bør vel egentlig ta's opp i "Diskuter Morrowind"-tråden eller "Bloodmoon"-tråden for de som syns det var en god idé å starte den. Selv mener jeg slik diskusjon hører til i "Diskuter Morrowind"-tråden, men spørsmål som krever lange svar (Altså mer enn et navn på en NPC etc.) bør det lages nye tråder om. Vet ikke. Det blir liksom vanskelig dette. Endret 25. januar 2004 av CobraM Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva blir vanskelig ? At det finnes flere tråder om morrowind ? slik at man slipper å blå gjennom én topic på 25 sider ? er det det som er vanskelig ?? syns flere tråder bare blir lettere og oversiktlig jeg da... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Tja. Spørs hva tråden handler om. Er enig i at flere tråder kan blir lettere å lese enn en stor. Men det holder med én diskusjonstråd mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå