Gå til innhold

TES: Alt mulig om Morrowind!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker dere ikke bloodmoon?????? synes den kicka arz jeg da men.

Hvem trenger veier? Det holder fint med 4 byer i et så lite sted, ihvertfall når de er så bra laga. Stedet er vanskelig og en sjekkleig utfordring, det liker jeg. Og den snøen...ahh ja den snøen, den er PERFEKT! Bare litt kort, men igjenn det er bare ein exp pakke.

Litt tungt er det kansje, men her går det rimelig greit med en 1400 athlon med GF2, jeg er glad sålenge jeg har 15-20 fps.

Lenke til kommentar

Bloodmoon ser jo ganske kult ut da,men tenker på å kjøpe tribunal nest gang.Det dumme med tribunal er jo at det bare er en by da,men byen er jo stor og da :p .Høres litt kult ut og ha rotter som bærer bagasjen din og du har følgesvenner.Det eneste minus er jo at det AI'en er jo svært begrenset.

Lenke til kommentar

Allerede etter nå er denne tråden så off-topic som det er mulig å fa den. Slik diskusjon bør vel egentlig ta's opp i "Diskuter Morrowind"-tråden eller "Bloodmoon"-tråden for de som syns det var en god idé å starte den.

Selv mener jeg slik diskusjon hører til i "Diskuter Morrowind"-tråden, men spørsmål som krever lange svar (Altså mer enn et navn på en NPC etc.) bør det lages nye tråder om.

Vet ikke. Det blir liksom vanskelig dette. :ermm:

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...