Djevlen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvordan skal jeg formatere den nye harddisken min, altså, uten å legge inn et OS. Bare til å bruke fdisk, eller? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jepp, eller formatere den i Windows da. Men først må du opprette en partisjon på den Lenke til kommentar
MRN Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvordan oppretter man partisjon på den? I MS-DOS som ikke finnes? I BIOS? Eller i Windows? Jeg har satt i S-ATA disk nr. 2. Bios ser den, Windows ser den, men Windows sier at det er ikke noen partisjon på den. Hvordan fikse det? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvordan oppretter man partisjon på den? I MS-DOS som ikke finnes? I BIOS? Eller i Windows? Jeg har satt i S-ATA disk nr. 2. Bios ser den, Windows ser den, men Windows sier at det er ikke noen partisjon på den. Hvordan fikse det? Hvis du har Windows og kan boote deg inn der så er det den kjappeste måten å gjøre det på. For WinXP: Høyremuseknapp på My Computer->manage->Storage->Disc Management. Da burde du selv greie å finne ut av resten Lenke til kommentar
MRN Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Løsninga ble å installere Partition Magic 8.0 og ta det ifra Windows. Jeg fant ikke hvordan jeg kunne partisjonere/formatere på en ny HD ifra Windows (Management eller noe slikt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå