Gå til innhold

Billige DVD-cd'er


pooka2

Anbefalte innlegg

Lurer bare rett og slett på om det er noen spesielle nettsteder hvor jeg kan bestille billige DVD-cd'er (med bra kvalitet selvfølgelig)

Bruker DVD-R 4x (de pleier jo å være litt dyrere har jeg skjønt)

Det er ikke så farlig om det ikke følger med cover igrunn

Endret av danna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var en post her tidligere om et nettsted som solgte 100pack Verbatim DVD plater (spindel) for drøyt 500kr inkl frakt.

Sikkert min tråd du refererer til. Nettstedet er http://www.oversearch.net/dvdroffer.htm

Og nei, det er ikke toll på tomme dvd plater, men 24% moms

Her står det at jeg må kjøpe oversearch membership i tilegg.. hvordan virker dette?

Når jeg prøvde og trykke på buy, så fikk jeg en feilmelding om at varene ikke fantes, er det andre som har dette problemet?

 

Jeg så også i en gammel post av movadelick at du hadde bestillt plater her i fra.. har du fått disse? hvordan virket dem? hvor mye betalte du?

Lenke til kommentar
Det var en post her tidligere om et nettsted som solgte 100pack Verbatim DVD plater (spindel) for drøyt 500kr inkl frakt.

Sikkert min tråd du refererer til. Nettstedet er http://www.oversearch.net/dvdroffer.htm

Og nei, det er ikke toll på tomme dvd plater, men 24% moms

Her står det at jeg må kjøpe oversearch membership i tilegg.. hvordan virker dette?

Når jeg prøvde og trykke på buy, så fikk jeg en feilmelding om at varene ikke fantes, er det andre som har dette problemet?

 

Jeg så også i en gammel post av movadelick at du hadde bestillt plater her i fra.. har du fått disse? hvordan virket dem? hvor mye betalte du?

Trengte ikke melde meg inn i noe som kostet noe i hvertfall.

Har ikke fått platene ennå, men så går det jo ofte litt mer enn 1 uke fra usa, (bestilte forrige mandag). Poster når jeg har fått dem. betalte 139 dollar for 200 dvd+rw inkl frakt. Spent på å prøve de i dvd identifier å se hvor de kommer fra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...