pooka2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Lurer bare rett og slett på om det er noen spesielle nettsteder hvor jeg kan bestille billige DVD-cd'er (med bra kvalitet selvfølgelig) Bruker DVD-R 4x (de pleier jo å være litt dyrere har jeg skjønt) Det er ikke så farlig om det ikke følger med cover igrunn Endret 24. januar 2004 av danna Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Og det er portofritt eller? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 det er vel ikke topp kvalitet på de skivene de selger eller? Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Definer billig... Komplett selger 25 pakk med Verbatim DVD+R 4x til 390... Det er under 16,- plata.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Og det er portofritt eller? Du får det du betaler for, når det gjelder kvalitet. Brenner.no har mange forskjellige slag. Det står sikkert om det er gratis frakt eller ikke også. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Tror frakten til brenner.no er på ca 80kr, ikke så ille det da postens satser tilsier en pris på 105kr og oppover pr egenemballert pakke. Lenke til kommentar
opl75 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 PS data selger 50 pack samsung DVD-R for 713kr. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det var en post her tidligere om et nettsted som solgte 100pack Verbatim DVD plater (spindel) for drøyt 500kr inkl frakt. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Frakten til brenner.no er det Posten tar i porto, + evt. innpakning om du kjøper så få at han må legge dem i foret konvolutt. Kjøper du mange, følger det prisen for bedriftspakke. Endret 25. januar 2004 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det var en post her tidligere om et nettsted som solgte 100pack Verbatim DVD plater (spindel) for drøyt 500kr inkl frakt. Sikkert min tråd du refererer til. Nettstedet er http://www.oversearch.net/dvdroffer.htm Og nei, det er ikke toll på tomme dvd plater, men 24% moms Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 DVD-cd`er ? Det er 2 forskjellige ting Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hva er forskjellen på DVD+ og DVD- den dårlige plextor 708A brennern min greier ikke å lese DVD- cder ! så får da heller ikke brent DVDer Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det var en post her tidligere om et nettsted som solgte 100pack Verbatim DVD plater (spindel) for drøyt 500kr inkl frakt. Sikkert min tråd du refererer til. Nettstedet er http://www.oversearch.net/dvdroffer.htm Og nei, det er ikke toll på tomme dvd plater, men 24% moms Her står det at jeg må kjøpe oversearch membership i tilegg.. hvordan virker dette? Når jeg prøvde og trykke på buy, så fikk jeg en feilmelding om at varene ikke fantes, er det andre som har dette problemet? Jeg så også i en gammel post av movadelick at du hadde bestillt plater her i fra.. har du fått disse? hvordan virket dem? hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 DVD- cder Si heller CD-plater og DVD-plater. "DVD-CDer" blir som å si "LP-kassetter". Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som har handlet fra: http://www.oversearch.net/dvdroffer.htm før? Går man på hovedsiden, så får man klikket inn sånn at man får bestilt membership. Men har ikke lyst til dette før jeg vet at andre har fått det til Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det var en post her tidligere om et nettsted som solgte 100pack Verbatim DVD plater (spindel) for drøyt 500kr inkl frakt. Sikkert min tråd du refererer til. Nettstedet er http://www.oversearch.net/dvdroffer.htm Og nei, det er ikke toll på tomme dvd plater, men 24% moms Her står det at jeg må kjøpe oversearch membership i tilegg.. hvordan virker dette? Når jeg prøvde og trykke på buy, så fikk jeg en feilmelding om at varene ikke fantes, er det andre som har dette problemet? Jeg så også i en gammel post av movadelick at du hadde bestillt plater her i fra.. har du fått disse? hvordan virket dem? hvor mye betalte du? Trengte ikke melde meg inn i noe som kostet noe i hvertfall. Har ikke fått platene ennå, men så går det jo ofte litt mer enn 1 uke fra usa, (bestilte forrige mandag). Poster når jeg har fått dem. betalte 139 dollar for 200 dvd+rw inkl frakt. Spent på å prøve de i dvd identifier å se hvor de kommer fra Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) *dobbel post* slett den mod Endret 26. januar 2004 av Movadelic Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hvordan betalte du for platene Novadelick? brukte du visa? meld fra her når du får platene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå