Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er endel som sier at dvdstrax skriver at verdien på forsendelsen er 199,- (eller.no), selvom det som ligger inni er verdt mye mer.

Hvor har du hørt dette forresten? Ble litt gira siden de har ganske mange varer LANGT billigere enn du får i Norge!

Sjekk heller www.cd-wow.fm - de er mye billigere, og har som oftest UK versjoner med Norsk tekst (men noe dårligere utvalg)(og det er aldri noe tull med toll fra de ;))

(Danske og svenske covere - *grøss* :cool: )

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret fra dvdstrax kundeservice:

Hej

Takk for din mail

Desværre hjælper det ikke at ændre prisen på pakken, da tollen uanset kan se

på størrelsen og fakturaen som ligger med i pakken at varen koster over

dette. Opdager de forsøgt på svindel bliver alle DVDstrax sine forsendelser

desværre stoppet.

Beklager meget dette.

Ha' en go' dag :-)

Med venlig hilsen

Jacob Risgaard

DVDstrax.com Kundeservice

Hva er egentlig forskjellen på cd-wow.fm og cd-wow.com??

Og kan jeg være HELT sikker på at jeg slipper toll? Vil ikke ende opp med en megaregning på noe jeg kunne fått billigere i Norge...

Lenke til kommentar

Har bare lovord å si om DVDstrax jeg også, har selv vært kunde der i mange år. Men det at de ikke kan lure forsendelsene unna tollen gjør at jeg heller handler fra dv-depot.com (hvor jeg alltid velger DHL som transportør, har aldri måttet betale noe toll på filmer uansett pris).

Lenke til kommentar

Tok sjansen på å bestille FFX-2 fra cd-wow.fm...om jeg må betale moms\toll havner jeg jo ikke SÅÅÅ langt over det spillet kommer til å koste i Norge, med en pris på 379,99 NOK hos nettbutikken.

EDIT: Meget imponert så langt! Hadde et mindre spørsmål om min ordre som jeg sendte kl 20.30...fikk svar kl 22.20! Bra kundeservice! :)

Endret av Ny i gamet
Lenke til kommentar

@Ny i gamet:

Tenkte nok at de kom til å komme med et sånt svar. Og det står på sida deres at man må være obs på moms og fanteri når man bestiller over 200,- Men de kunne jo ikke akkurat skrive at vi trygt kan bestille, for de har tenkt å lure tollen...

Men ang cd-wow. Skriver de på søpplepriser, slik at man slipper toll, eller? Og er prisene deres inkludert frakt? I så fall har jeg funnet meg et nytt yndlingsshoppested... :yes:

Edit: Evt. PM meg... :cool:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

En helt vanlig DVD utgivelse kjøpt fra DVDStrax.com kommer altså på 224 inkludert frakt? Bestill heller fra www.dvdsoon.com hvor du får det mye billigere, raskere forsendelse (bestilte en fredag, hadde det påfølgende tirsdag) og gratis frakt omtrent hele tiden. I de tilfeller du må betale frakt, ligger de på samme pris som DVDStrax.

DVDSoon er i Canada, utgivelsene er derfor i sone 1, men det er jo også de aller aller fleste utgivelsene på DVDStrax også. Merk at noen cover har noe fransk tekst bak på coverne i tillegg til engelsk, men du slipper ett utenlandsk språk i hovedtittelen.

EDIT : Mange skryter av DVDepot.com også, men har ingen erfaringer derfra. Sjekk gjerne priser begge steder. Du finner nok at begge er billigere enn DVDStrax, både med og uten frakt.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...