Lantador Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tastatur snarveiene fungerer ikke I Photoshop CS, hva må jeg ordne på? Edit - Keyboard Shortcuts , og der ser alt ut til å fungere. PS: finnes det et forum for bare photoshop. for dette spm her passer jo ikke helt inn under webdesign, (norsk forum) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Bilde-foumet tror jeg funker. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 og nå skulle jeg gjerne sletta dette innlegget... eller er det umulig? fant ikke noe på Hjelp menyen om det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Få en mod. til å låse, evt. slette tråden... null problem! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 en ting though.. mens vi prater om tastatur snarveier og slikt.. ctrl+alt+z funker plutselig ikke i PS 7... og heller ikke i PS CS.. noen som har hatt samme problem? / vet åssen man løser det? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Ikke for å fremheve noe som helst, men dette er et vanlig problem med ikke-kjøpte-versjoner av PS. Om det ikke skulle være det, pleier en reinstall å gjøre susen. Endret 25. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 De som har problemet, send meg en pm.. Tørr ikke legge ut link public Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke for å fremheve noe som helst, men dette er et vanlig problem med ikke-kjøpte-versjoner av PS. *kremt* nei her funker det heilt supert *kremt* forresten er knapper som D,X,ctrl+b,M,B, G, backspace og litt sånt VELDIG kjekt å lære seg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 forresten er knapper som D,X,ctrl+b,M,B, G, backspace og litt sånt VELDIG kjekt å lære seg Nei, det er et MUST å kunne alle ps snarveiene. Eller i det minste definere sine egne. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 PC: var det ikkje nettopp det eg sa? Ikkje _alle_ snarveier, men dei mest brukte, som f eks dei eg lista opp i posten over.... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Ikke for å fremheve noe som helst, men dette er et vanlig problem med ikke-kjøpte-versjoner av PS.Om det ikke skulle være det, pleier en reinstall å gjøre susen. jeg har faktisk lisens på 7.0, men ikke cs.. derfor jeg ville teste det ut.. (og var cs som fucka det opp..) Endret 25. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 cs = Creative Suite Jeg tror alle v.8.0 heter CS Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Adobe CS (Creative Suite), "The complete design environment for print and Web publishing" i følge adobe.. Nyeste version av adobe's design verktøy... EDIT> typo Endret 25. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå